- Katılım
- 8 Şub 2008
- Mesajlar
- 14,836
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar şu anda 150 cc monero motor kullanıyorum dehiştirip 400 cc burgman almak istiyorum acaba geçişte zorluk çekermiyim kullanırken fikir verebilirmisiniz teşekkür ederim şindiden:rendeer::rendeer::rendeer: