fikrinize ihtiyacım var

Katılım
8 Şub 2008
Mesajlar
14,836
arkadaşlar şu anda 150 cc monero motor kullanıyorum dehiştirip 400 cc burgman almak istiyorum acaba geçişte zorluk çekermiyim kullanırken fikir verebilirmisiniz teşekkür ederim şindiden:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
12 Tem 2007
Mesajlar
1,067
arkadaşlar şu anda 150 cc monero motor kullanıyorum dehiştirip 400 cc burgman almak istiyorum acaba geçişte zorluk çekermiyim kullanırken fikir verebilirmisiniz teşekkür ederim şindiden:rendeer::rendeer::rendeer:

bence çekmezsin çunki 400cc vitesliyle 400cc scoter aynı olmaz o yuzden bence zorluk çekmezsin fakat motor agır oldugu için manevralarda ilk başta zorlanabilirsin ama 1-2 gun
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
zorluk çekmezsin ama yinede ilk başlarda temkinli olman lazım ama 150cc monero'dan sonra çok daha konforlu gelecektir şimdiden hayırlı olsun:rendeer:
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
arkadaşlar şu anda 150 cc monero motor kullanıyorum dehiştirip 400 cc burgman almak istiyorum acaba geçişte zorluk çekermiyim kullanırken fikir verebilirmisiniz teşekkür ederim şindiden:rendeer::rendeer::rendeer:

arada çok büyük cc farkı ve tarz değişikliği yok bence

bir yerde kendinize ve bileğinize güveniyorsanız neden olmasın
 
Katılım
16 Nis 2007
Mesajlar
1,968
zorluk cekmicegini herkes yazmıs sadece alısma sureci olur bi sure ztn baska bi 150cclik scooter sursen onada alısman vakit alır ama bnm dicegim xmax250 al 0'ında kampanya varmıs:)
 
Katılım
18 Şub 2006
Mesajlar
2,956
Bencede zorluk çekmessin. Zaten scooterda teferruat yok. gaz veriyon gidiyor, frene basıyon duruyor. Boyutları ve ağırlığına alışma süreci geçireceksin mecburen. Hızıda fark edecek.
 
Katılım
16 Mar 2008
Mesajlar
1,401
Motosikleti
Sym Sympony ST200i E5 ABS
tek bildigim normalde 9.750 gbi bi fiyatı varmıs suanda 8.200e fln veriolarmıs galiba gecenlerde bi arkadaş almış enjeksiyonlu 250cc gayet guzel bi motor:cat:

7950 ytl ye satıyorlar 250cc ve enjeksiyonlu kalkış ve süratlenmede 250 cc liklerin içinde en iyisi diyebilirim bana göre mümkünse test sürüşü yap birde aklında olsun kymco x-citing 500i yi de incele derim
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
kendine güveniyosan bu iş olur.bende 150cc scooter var.250cc ve 500cc iki scooter ı test sürüşü yaptım ve zorlanmadım.biraz deyişik geldi sadece zamanla alışırsın.
yok ben yapamam dersen önce 250cc bişey düşünebilirsin.piaggio x9 250cc bence ideal:cat:
 
Katılım
16 Ocak 2006
Mesajlar
388
bence burgman'a geçişte zorlanmazsın...hatta dahada kolay kullanırsın...sonuçta onceden hiç motor kullanmamıslıgın yok..yanı bi schooter nasıl kalkar nasıl gider biliyosun..mesela burda arkadaslarda zongshen 200 vardı..sonra ondan inip suzuki DR650 kullandım ama hiç zorlanmadım..hatta daha rahat kullandım..cunku japon makına daha dengeli...
burgmanlar şekil motor ya hem torku falan iyi...
XMAX'ta iyi motor..burda bi arkadasımda var..gazı cek anında 160
 
Katılım
4 Eki 2007
Mesajlar
592
7950 ytl ye satıyorlar 250cc ve enjeksiyonlu kalkış ve süratlenmede 250 cc liklerin içinde en iyisi diyebilirim bana göre mümkünse test sürüşü yap birde aklında olsun kymco x-citing 500i yi de incele derim

250'liklerin içinde en iyisi olabilir ama 200'lük Runner'ın yanında bir hiç.. :queen:

Ne olursa olsun Xmax250 güzel makine. Muharrem'in önerisine katılıyorum her halukarda!

Xciting 250'de diğer alternatif olabilir.
 
Katılım
17 Mar 2007
Mesajlar
246
Bana görede fazla zorluk çekmezsiniz..en fazla bi kaç gün alışma süreci olur.
 
Katılım
11 Ara 2007
Mesajlar
2,658
burgman cok güzel makine benimde meragım var belki seneye burgmana geçerim ... bence pek zorluk çekmessin ... alırsan hayırlısı olsun derim :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst