Eskişehir mt lunaparktaydı :))

Katılım
24 Nis 2007
Mesajlar
275
eğlence dediğin böyle olur işte
keyifli bir akşam olmuş

bende uzun zamandır lunaparka gitmiyorum
oğlum birazdaha büyüsün beraber gideriz onla :queen: :queen: :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
19 Nis 2007
Mesajlar
270
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
paylaşım için tşk...ii resimler vardı
 
Katılım
3 Kas 2006
Mesajlar
2,854
Helal size eskişehir MT:cat::cat:
Ama böyle yapmayınız:pale: Bizi de çağırınıs:pale:
denizcieylem tutturdu, haşlak mısır, tutturdu lulapark, gondol, kamikaze, radar, ballerina falan deyi:pale: Bunların ne olduğunu bir bilsem hemen alacam ama:queen::queen:

Harika paylaşım, MTM den sonsuz selamlar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst