en az 600 lük bi motor alacağim hangisi

Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
en az 600 lük bi kaliteli motor almayı düşünüyorum ama hep kararsızım bi racing bi enduro düşünüyorum enduro rahat olur uzun yolda diye recing bel ağirtiyormuş kollar yoruluyormuş filan diyorlar ikisinin ortası hızlı bi makina istiyorum tavsiye varmı
 
Katılım
21 Ağu 2009
Mesajlar
341
kendini biraz tanıtsaydın mesela motosiklet tecrübesi ne durumda? ne tarz motosikletlerden hoşlanıyorsun?
 
Katılım
4 Nis 2006
Mesajlar
288
1) MT 'ye Hoşgeldin..

2) Yazdıkların Gösteriyorki Daha önce Hiç SS(SuperSport) ve 600cc kategorisinde Tecrüben olmamış... (ARAŞTIRMA ve SORGULAMA YÖNÜNÜ GELİŞTİRMEN LAZIM!)

3) Ehliyetinin ve Hiç olmazsa 125cc-Vitesli Motor tecrüben oldugunu varsayarak , Race Tarzı bir motor istiyorsan sana Hyosung Gt250R öneririm. En azından SuperSport bir Makinaların Viraj Girişi çıkışı, Kontrol edilebilirliği ve bel-boyun-bacak ağırısı Durumunu görmen için ideal olur.. (Not: Benzin Fiyatlarının 3.6 TL/Litre oludugu bir dönemde NİSBETEn rahat edersin)

4) Param var.. KEndimi Bİliyorum.. Ben Yaparım.. diye bir düşünce içerisindeysen 2 Önerim var:
- Honda Eğitim Merkezine Git 3 Kur-u bitir.
- 600cc için , Cbf-600 - Gsx-600 - Fazer-600 Bunlara bak.. ( Uzun Yol'a gidiyorsan SuperSportlardan uzak dur...)
 
Katılım
4 May 2008
Mesajlar
167
1) MT 'ye Hoşgeldin..

2) Yazdıkların Gösteriyorki Daha önce Hiç SS(SuperSport) ve 600cc kategorisinde Tecrüben olmamış... (ARAŞTIRMA ve SORGULAMA YÖNÜNÜ GELİŞTİRMEN LAZIM!)

3) Ehliyetinin ve Hiç olmazsa 125cc-Vitesli Motor tecrüben oldugunu varsayarak , Race Tarzı bir motor istiyorsan sana Hyosung Gt250R öneririm. En azından SuperSport bir Makinaların Viraj Girişi çıkışı, Kontrol edilebilirliği ve bel-boyun-bacak ağırısı Durumunu görmen için ideal olur.. (Not: Benzin Fiyatlarının 3.6 TL/Litre oludugu bir dönemde NİSBETEn rahat edersin)

4) Param var.. KEndimi Bİliyorum.. Ben Yaparım.. diye bir düşünce içerisindeysen 2 Önerim var:
- Honda Eğitim Merkezine Git 3 Kur-u bitir.
- 600cc için , Cbf-600 - Gsx-600 - Fazer-600 Bunlara bak.. ( Uzun Yol'a gidiyorsan SuperSportlardan uzak dur...)

bumudur?
budur..:cat::cat::cat:
+1
 
Katılım
10 Nis 2009
Mesajlar
735
ER6F al. SUPER SPORT değil SPORT. :) Yani Evrepo'cası Sport Turing. Gazladın mı 220'ye kadar SS sin ama yavaş gideyim yol yapayım dersen de selede diksin. ;)

Tek derdi uzun süre abanmak istersen dirseklerin ağrıyor gidon yüksek olduğu için. Ama 200 lerle en fazla kaç dk yol yaparsın ki? Ben yarım saat İst-Kocaeli yapıyorum eve girdiğimde ağrımaya başlamış oluyor. Ama sakin kullanırsan hem önceki arkadaşların belirttiği gibi benzin fiyatlarından dolayı da rahat ettirir seni. RR/2 kadar yakıyor hemen hemen. :)
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
1) MT 'ye Hoşgeldin..

2) Yazdıkların Gösteriyorki Daha önce Hiç SS(SuperSport) ve 600cc kategorisinde Tecrüben olmamış... (ARAŞTIRMA ve SORGULAMA YÖNÜNÜ GELİŞTİRMEN LAZIM!)

3) Ehliyetinin ve Hiç olmazsa 125cc-Vitesli Motor tecrüben oldugunu varsayarak , Race Tarzı bir motor istiyorsan sana Hyosung Gt250R öneririm. En azından SuperSport bir Makinaların Viraj Girişi çıkışı, Kontrol edilebilirliği ve bel-boyun-bacak ağırısı Durumunu görmen için ideal olur.. (Not: Benzin Fiyatlarının 3.6 TL/Litre oludugu bir dönemde NİSBETEn rahat edersin)

4) Param var.. KEndimi Bİliyorum.. Ben Yaparım.. diye bir düşünce içerisindeysen 2 Önerim var:
- Honda Eğitim Merkezine Git 3 Kur-u bitir.
- 600cc için , Cbf-600 - Gsx-600 - Fazer-600 Bunlara bak.. ( Uzun Yol'a gidiyorsan SuperSportlardan uzak dur...)

verdiğiniz bilgiler için teşekkürler
kendi hakkımda biraz bilgi vereyim
vitesli motor kullandım
motor yeteneğim var çabuk alişiyorum ne olursa olsun hemen alişiyorum
artık yavaş gitmekten sıkıldım 120 yetmiyor
bastımmı gidecek tabi yakıtı ekonomik olmalı birde uzun yola gideceğimden beni yormamalı motorlar hakkında pek bilgim olmadığından önerilerinizi dikkate alacağim buna göre motor alacağim fiyat o kadar önemli değil çünki bir kere alacağim satmayı düşünmüyorum
 
Katılım
24 Ağu 2005
Mesajlar
784
Uzun yola gitmeyi düşünüyorsan SS düşünme bile.

1. Uzun yolda yolların hep asfalt olmayacak. Hiç olmadı yol çalışmalası şu bu olacak. SS ile bu tür mıcırlı, toprak yollarda zorlanırsın.
2. SS ile elbette uzun bir alışma döneminden sonra kasların vucudun alışır ama uzun yol dediğinde günde en az 200-300 km'lik parkurlar geliyor aklıma. böyle 5-6 günlük bir turda cidden yorucu olur. (rake açısı nedeniyle zaten bu türler düz yol değil viraj kabiliyeti önde olan motosiklerlerdir)
3. Eşya taşıma kapasiten daima daha az olacaktır. Hele artçın varsa.

ilk anda aklıma gelen bu nedenlerden dolayı enduro doğru seçimdir. Sport tourer'da olabilir tabi.

Üstte hercul yazmış, uzun yol yapacaksın kesinlikle incelenmesi gereken bir motordur.
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eki 2009
Mesajlar
823
kesinlikle yamaha xtz 660 al yenilerden 2009 08 falan tabi boyun uzunda
12392290_dv3.jpg
 
Katılım
13 May 2008
Mesajlar
7,223
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bence yeni nesil enjeksiyonlu 125'liklerden al,pişman olma sonra:cat:
 
Katılım
17 Eyl 2008
Mesajlar
115
yazilan tüm motorları inceledim fazer 600 görünüş bakımından daha hoş geldi ama yakıt sağlamlık yedek parça fiyatı ve konfor bakımından biraz araştirma yapmam gerekecek galiba suzuki de iyiydi bakalım karar vereceğiz artık bitaneye ama daha sonra keşke bunu alsaydım dememem için araştirmaya devam etmem lazim galiba
 
Katılım
10 May 2008
Mesajlar
2,129
Evet ama bu soylenilenleri dikkate al tecruben yoksa biraz tecrube edin 600 cc cok farkli...uzun yola gitceksen hic SS alma derim
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst