1) MT 'ye Hoşgeldin..
2) Yazdıkların Gösteriyorki Daha önce Hiç SS(SuperSport) ve 600cc kategorisinde Tecrüben olmamış... (ARAŞTIRMA ve SORGULAMA YÖNÜNÜ GELİŞTİRMEN LAZIM!)
3) Ehliyetinin ve Hiç olmazsa 125cc-Vitesli Motor tecrüben oldugunu varsayarak , Race Tarzı bir motor istiyorsan sana Hyosung Gt250R öneririm. En azından SuperSport bir Makinaların Viraj Girişi çıkışı, Kontrol edilebilirliği ve bel-boyun-bacak ağırısı Durumunu görmen için ideal olur.. (Not: Benzin Fiyatlarının 3.6 TL/Litre oludugu bir dönemde NİSBETEn rahat edersin)
4) Param var.. KEndimi Bİliyorum.. Ben Yaparım.. diye bir düşünce içerisindeysen 2 Önerim var:
- Honda Eğitim Merkezine Git 3 Kur-u bitir.
- 600cc için , Cbf-600 - Gsx-600 - Fazer-600 Bunlara bak.. ( Uzun Yol'a gidiyorsan SuperSportlardan uzak dur...)