- Katılım
- 25 Eyl 2006
- Mesajlar
- 1,154
- Konu Yazar
- #1
Motosiklet23'ün bayramlaşma töreni her zaman olduğu gibi güzel bir
katılımla ve muhabbet içinde gerçekleştirildi.
Arif KABAKLI Ağabey ilk teşrif edenlerden idi.
Zülfü Usta ev sahibi olmanın gereklerini fazlasıyla yerine getirdi.
İkramları bizzat eliyle yaptı.
Koray Şener PARLAK Hocamız askerlik icabı uzun süredir aramızda değil idi.Kendisini gördüğümüze çok sevindik.
Askerliğin bitmesine çok az bir süre kalmış.
Murat ÇELİK de teşrif etti nihayet.Niye böyle gecikti acep.
El öpmeye mi gitti yoksam.
Koray Şener PARLAK ve Dr.Özgür arkadaşımızla kucaklaşırken.
Orkun OKYAY ve oğlu Orkay OKYAY Hadise isimli yeni motosiklet ile geldiler.
Üçü de birbirini tamamlamış hani.
Zülfü Usta doktor misali gerekli incelemeleri yapıyorken.
Ben de bu güzel, nefis motosiklete yanlışlıkla Hadise yerine Nefise deyince
arkadaşların dilinden kurtulamadım.Meğer o isimde manken bir hatun varmış.
Cross İlhan GÖKCAN'ı da gördüğüme çok sevindim.En kısa zamanda
yeni bir motosiklet alır inşallah.
Günün anısına toplu bir fotoğraf çektik.
Motosiklet23 tişörtü giyinen arkadaşlarımıza torpil geçip ayrı bir
fotoğraflarını çektik.
Dr.Ömer Faruk KAZEZ ve Melih KATİPOĞLU hoş geldiler.
Bir diğer arkadaşımız, Dragstar 650 motosikleti ve beyefendi kişiliğiyle Sami ÇÖTELİ
Orkun OKYAY ve Nefise'yi pardon Hadise'yi uğurlarken...
Birileri Umut YÜZGEÇ'i yarış moduna sokmuş galiba.
Hacı Muzaffer TÜRKAY da geldi. Cemaat bu genç hacının elini öpmek için kuyruğa girdi.Genç yaşında hacı oldu.Allah kabul etsin.
Motosiklet23 ile daha nice bayramlaşmalara sağlıkla inşallah....
katılımla ve muhabbet içinde gerçekleştirildi.
Arif KABAKLI Ağabey ilk teşrif edenlerden idi.
Zülfü Usta ev sahibi olmanın gereklerini fazlasıyla yerine getirdi.
İkramları bizzat eliyle yaptı.
Koray Şener PARLAK Hocamız askerlik icabı uzun süredir aramızda değil idi.Kendisini gördüğümüze çok sevindik.
Askerliğin bitmesine çok az bir süre kalmış.
Murat ÇELİK de teşrif etti nihayet.Niye böyle gecikti acep.
El öpmeye mi gitti yoksam.
Koray Şener PARLAK ve Dr.Özgür arkadaşımızla kucaklaşırken.
Orkun OKYAY ve oğlu Orkay OKYAY Hadise isimli yeni motosiklet ile geldiler.
Üçü de birbirini tamamlamış hani.
Zülfü Usta doktor misali gerekli incelemeleri yapıyorken.
Ben de bu güzel, nefis motosiklete yanlışlıkla Hadise yerine Nefise deyince
arkadaşların dilinden kurtulamadım.Meğer o isimde manken bir hatun varmış.
Cross İlhan GÖKCAN'ı da gördüğüme çok sevindim.En kısa zamanda
yeni bir motosiklet alır inşallah.
Günün anısına toplu bir fotoğraf çektik.
Motosiklet23 tişörtü giyinen arkadaşlarımıza torpil geçip ayrı bir
fotoğraflarını çektik.
Dr.Ömer Faruk KAZEZ ve Melih KATİPOĞLU hoş geldiler.
Bir diğer arkadaşımız, Dragstar 650 motosikleti ve beyefendi kişiliğiyle Sami ÇÖTELİ
Orkun OKYAY ve Nefise'yi pardon Hadise'yi uğurlarken...
Birileri Umut YÜZGEÇ'i yarış moduna sokmuş galiba.
Hacı Muzaffer TÜRKAY da geldi. Cemaat bu genç hacının elini öpmek için kuyruğa girdi.Genç yaşında hacı oldu.Allah kabul etsin.
Motosiklet23 ile daha nice bayramlaşmalara sağlıkla inşallah....