- Katılım
- 4 Eyl 2005
- Mesajlar
- 1,077
- Konu Yazar
- #1
01.09.06 cuma günü akşam saat 21 de apv41 cengiz abi'nin motoru mondial 150 zat ile arkadaşım gürkan la 29 yaşında beraber kuşadasına doğru yola çıktık 1 saat 10 dakikada hiç molasız kuşadasına vardık önder kampingde çadırımızı kurduk o akşam biraz dolaştık saat 24 de yattık.
02.09.06 gün başladı ilk resimler
gürkan abi

işte ben

kuşadasında güzel bir kahvaltı mekanı simitçi hııı!


işte evimiz :cherry:


artık kuşadası turu atma zamanı motorla efeler yolda:cherry:





bu kadar gezi yeter biraz içelim açılalım dinlenelim :cherry:


sonra biraz uyuduk kalktık ne yiyelim dedik yan komşumuz hüseyin amca ile tanışmıştım ben evvelden de geldiğimde yine ordaydı bu sefer daha samimi olmuştuk ve ben de balık var dedi iyi dedik bizde rakı alalım ve işte insanın yapmak isteyip te pek yapamadığı ve iç geçirdiği görüntüler:cherry:
hüseyin amca balıkları hazırlıyor:cherry:

işte balıklar:cherry:

işte rakı masası:cherry:


rakıdan sonra güzel muhabbetten sonra motorsuz sahilden yürüyerek barlar sokağına alem e aktık elimizde biralar sokağın en uç köşelerinde demleniyoruz:cherry:


bu kadar yemek içmek yeter yatalım artık orda bide boş büyük bi çadır bulduk dibimizde onda kaldık geniş geniş işte o rahatlıktan sonraki gürkan abinin resmi:cherry:

eee tatil bitti artık dönüyoz tarih 03.09.06 efes e doğru yola çıktık uğrayıp geçicez:cherry: :rendeer: yoldan manzaralar




bunlarda motorcu arkadaşlar yanımızdan ışın hızıyla geçtiler korna çaldım tık yok
r: :salut:

işte efes e uzaktan bakış:rendeer:

işte efes yollarının güzelliği:rendeer:

işte efesssssssssssss tabi içerisini gezmedik evvelden gezmiştim zaten sadece dinlenmek amaçlı geldik buraya hava değişikliği olsun diye geldik:cherry: :mrgreen: :rendeer:





efesten sonraki yol manzaraları:rendeer:



işte bi geziyide böyle noktaladık yolda hiç bir aksilik yaşamadım allaha şükür 24 ytl benzinle yaklaşık 180 km yol yaptım bence yakıt oranı iyi bide rüzgar fazla olmasaydı çok iyi olacaktı bu arada motora alkol aldığımda hiç binmedim size de tavsiyem alkollü araç kullanmayalım:rendeer:
02.09.06 gün başladı ilk resimler
gürkan abi

işte ben

kuşadasında güzel bir kahvaltı mekanı simitçi hııı!


işte evimiz :cherry:


artık kuşadası turu atma zamanı motorla efeler yolda:cherry:





bu kadar gezi yeter biraz içelim açılalım dinlenelim :cherry:


sonra biraz uyuduk kalktık ne yiyelim dedik yan komşumuz hüseyin amca ile tanışmıştım ben evvelden de geldiğimde yine ordaydı bu sefer daha samimi olmuştuk ve ben de balık var dedi iyi dedik bizde rakı alalım ve işte insanın yapmak isteyip te pek yapamadığı ve iç geçirdiği görüntüler:cherry:
hüseyin amca balıkları hazırlıyor:cherry:

işte balıklar:cherry:

işte rakı masası:cherry:


rakıdan sonra güzel muhabbetten sonra motorsuz sahilden yürüyerek barlar sokağına alem e aktık elimizde biralar sokağın en uç köşelerinde demleniyoruz:cherry:


bu kadar yemek içmek yeter yatalım artık orda bide boş büyük bi çadır bulduk dibimizde onda kaldık geniş geniş işte o rahatlıktan sonraki gürkan abinin resmi:cherry:

eee tatil bitti artık dönüyoz tarih 03.09.06 efes e doğru yola çıktık uğrayıp geçicez:cherry: :rendeer: yoldan manzaralar




bunlarda motorcu arkadaşlar yanımızdan ışın hızıyla geçtiler korna çaldım tık yok

işte efes e uzaktan bakış:rendeer:

işte efes yollarının güzelliği:rendeer:

işte efesssssssssssss tabi içerisini gezmedik evvelden gezmiştim zaten sadece dinlenmek amaçlı geldik buraya hava değişikliği olsun diye geldik:cherry: :mrgreen: :rendeer:





efesten sonraki yol manzaraları:rendeer:



işte bi geziyide böyle noktaladık yolda hiç bir aksilik yaşamadım allaha şükür 24 ytl benzinle yaklaşık 180 km yol yaptım bence yakıt oranı iyi bide rüzgar fazla olmasaydı çok iyi olacaktı bu arada motora alkol aldığımda hiç binmedim size de tavsiyem alkollü araç kullanmayalım:rendeer: