Efendy_iso Abinin yeni makinesi...

Katılım
8 May 2007
Mesajlar
2,060
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Vayyy vayy vaayyyy hayırlı olsun İso :rendeer:Gözümüz yok Allahımıza bin şükür biz de kavuştuk cıbırımıza :cherry:tabii senin haberin yok di mi bi hayırlı olsun demediğine göre :p
 
Katılım
1 May 2007
Mesajlar
4,036
Vayyy vayy vaayyyy hayırlı olsun İso :rendeer:Gözümüz yok Allahımıza bin şükür biz de kavuştuk cıbırımıza :cherry:tabii senin haberin yok di mi bi hayırlı olsun demediğine göre :


Hayırlı olsun,hiç haberim olmadı siteyede pek giremiyorum,Allah sizide motorunuzuda nazarlardan korusun...:)emreye selamlar....:)



diğer iyi vede çok iyi dileklerini sunan tüm arkadaşlara bilmukabele:p
 
Katılım
12 Eyl 2006
Mesajlar
1,676
Hayırlı Uğurlu olsun...

Allah kaza bela vermesin... :rendeer:

RR gibisi yok... :)
 
Katılım
29 Ocak 2007
Mesajlar
4,992
abi ben kendisine soyledim aslinda sali gunu yanina gittigimde ama size soylememis bi cengizim vardi bide berker...
:rendeer:
qerci onlarada soylememis haberlesip gittik...

Aslinda senin yengeden izin alip qelememe ihtimalini dusundukten sonra aile saadetinizin benim yuzumden bozulmamasi acisindan gelememen daha hayirli oldu gibi sanki galiba :p :queen: :queen: :queen:

:queen: :queen: :queen: sen varya:cherry:
haber verseniz ben türlü çilelere katlanma pahasınada olsa, bütün tehlikelere rağmen gelirdim.ama siz istememişsiniz belli:cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst