Ducati Ducati Monster Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
Arkadaşlar Ducati benim için bir hayat felsefesi. Su an aksesuar ve kıyafetlerinden fazlasını alamıyoruz ancak seneye bir Monster dusunuyorum.

Eger aramızda kullananlar var ise S2R 696 gibi modellerinin neleri artıdır eksidir yazarlar ise sevnrm

Şimdiden teşekkürler :)
 
Katılım
3 Eyl 2009
Mesajlar
676
Monster kullanan varsada yazabilir mudaillerine bakarak artı ve eksilerini.Acelesi yok seneye kadar vakit var benimde.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
Evet buyrun benimi cagirdiniz:)

Ducati monster kullanicisi ve Ducati Owner club uyesi olarak bu markayi hem yasam felsefesi edinmis hemde yalayip yutmus biri sayilirim.

S2R 696 guzel ve gelistirilmis bir makinadir. yeni nesil islak kavrama , Siemens injection sistemi yeni egzozlari ile hayli goz dolduran bir makina.

Ducatinin yeni moster modelinde bayi calisildi. 2008 ara modelinden sonra bu model sorunsuz olarak kullanicalara sunuldu. Ben acikcasi farkli egzoz kullanirdim. Ama bu da kotu diyemem.

Ducatinin farkini anlamak icin iyi bir motorcu olmaniz ve hayatinizda bir kere ducati kullanmis olmaniz tavsiye olunur. :)

Ilk bakista cok siradan gozuksede iscilik kalitesi konusunda ciddi bir makinadir. Kullanilan tum parcalar sinifinin en iyileridir. Brembo disk frenler , Magnetti Marelli elektrik sistemleri , Siemens Injection , termignoni egzoz gibi dunya devlerinin parcalarini kullanarak yaratilan bir makinadir. Ducati yaptiginiz tum modifiyelere cevap verir ve bir cocugun boyama kitabi gibi bos bir sayfa gibi size sunulur. Sizin hayal gucunuz ve maddi imkanlariniz yettigi surece her turlu yeniligi ustunde kaldirir.

Sahsi gorusum Ducatiler japonlara gore mesala touring , naked , enduro makinalarda son hiza ulasmada biraz zayif kalabilir belki ama kalkis ta hic bir makinaya sans tanimiyorum. Tork makinasi olduklarindan sehir icinde sollamada , kalkista , ani gazlamada altinizda bir canavar oldugunu unutmayin.

Kendi motorum monster 900cc ve tamamen carbon dan imal edilmis sport modeli. Bu sene onu satip yeni ducati multistrada almayi dusunuyorum. Bu motorun cikardigi ses ve gosterdigi performans bazen beni bile sasirtiyor. Farkli olmak isteyenlerin motoru bence.
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
Bende varım :) Bende monster 620 dark var.Aldığımdan beri 3-4 bin km yaptım.
Şehir içi inanılmaz kıvrak ve rahat,uzun yolda performansı süper ama biraz yorucu.Yakıtı gayet makul işçilik ve felsefi boyutunu zeda3000 yazmış zaten.bunca güzelliğin yanısıra kesinlikle acemi motoru sayılmaz hafifliği ve viraj kabiliyeti çok iyi olmasına karşın gerçekten biraz teknik isteyen aletler.Bence orta sınıf nakedde üstüne yok.
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eyl 2007
Mesajlar
1,741
anladım arkadşlar gözümde s2r var ancak almanyadaki gibi 2.eli turkıyede pek göremedim malesef.

yazın bir s2r hayal ediyorum daha dogurus allah nasip ederse almayıda ducatinin farklı oldgunu almanyada büyük kuzenlerimden ögrenmiş oldun o desmodromic silindir sesi ve torku hiçbir makinayla karşılaştırmaza nasıl diyeyim o ses bana 4 silindirden daha canavar gibi gelen bir ses.

keşke türkiyede biraz daha tutulmuş olsa
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
henüz bi ducati kullanıcısı değilim ama olucam kısmetse monster696 almayı düşünüyorum.artısıyla eksisi nedir söliyebilcek var mı ?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 PM ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:03 PM ----------

Evet buyrun benimi cagirdiniz:)

Ducati monster kullanicisi ve Ducati Owner club uyesi olarak bu markayi hem yasam felsefesi edinmis hemde yalayip yutmus biri sayilirim.

S2R 696 guzel ve gelistirilmis bir makinadir. yeni nesil islak kavrama , Siemens injection sistemi yeni egzozlari ile hayli goz dolduran bir makina.

Ducatinin yeni moster modelinde bayi calisildi. 2008 ara modelinden sonra bu model sorunsuz olarak kullanicalara sunuldu. Ben acikcasi farkli egzoz kullanirdim. Ama bu da kotu diyemem.

Ducatinin farkini anlamak icin iyi bir motorcu olmaniz ve hayatinizda bir kere ducati kullanmis olmaniz tavsiye olunur. :)

Ilk bakista cok siradan gozuksede iscilik kalitesi konusunda ciddi bir makinadir. Kullanilan tum parcalar sinifinin en iyileridir. Brembo disk frenler , Magnetti Marelli elektrik sistemleri , Siemens Injection , termignoni egzoz gibi dunya devlerinin parcalarini kullanarak yaratilan bir makinadir. Ducati yaptiginiz tum modifiyelere cevap verir ve bir cocugun boyama kitabi gibi bos bir sayfa gibi size sunulur. Sizin hayal gucunuz ve maddi imkanlariniz yettigi surece her turlu yeniligi ustunde kaldirir.

Sahsi gorusum Ducatiler japonlara gore mesala touring , naked , enduro makinalarda son hiza ulasmada biraz zayif kalabilir belki ama kalkis ta hic bir makinaya sans tanimiyorum. Tork makinasi olduklarindan sehir icinde sollamada , kalkista , ani gazlamada altinizda bir canavar oldugunu unutmayin.

Kendi motorum monster 900cc ve tamamen carbon dan imal edilmis sport modeli. Bu sene onu satip yeni ducati multistrada almayi dusunuyorum. Bu motorun cikardigi ses ve gosterdigi performans bazen beni bile sasirtiyor. Farkli olmak isteyenlerin motoru bence.

evet siz çok güzel anlatmışsınız ama hani örnek veriyorum bitane monster696 denedim kalkıyorum mesela gaza basıyorum motor yavasca hızlanıyo gazı sonradan yiyo.tam anlatamadım galiba :S sahibi dişliden oldugunu söledi uzun yol icinmis kücük dişli takınca şehir içi için süper oluomuş kalkış falan serileşiyomuş dogrumudur?
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
32
Herkese merhaba, benimde hayalimde bi monster var ve yaza kadar bitane almayı düşünüyorum. Yanlız bi kaç arkadaşımdan duyduğum kulaktan dolma bilgiler beni biraz kıllandırdı. Ducatinin servis sorunu varmış, parça bulmak çok zor oluyomuş ve haddinden pahalıymış. Bunu gerçekçilik payı nedir, bilgisi olan arkadaşlar bu konuda paylaşım yaparlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
 
Katılım
13 Ara 2007
Mesajlar
936
Heamm Eet sağlam makina Bende ufaklığımdan beri hep Ducati motorları görünce içim bir farklı olurdu..
 
Katılım
14 Ağu 2009
Mesajlar
768
Arkadaşlar Ducati benim için bir hayat felsefesi. Su an aksesuar ve kıyafetlerinden fazlasını alamıyoruz ancak seneye bir Monster dusunuyorum.

Eger aramızda kullananlar var ise S2R 696 gibi modellerinin neleri artıdır eksidir yazarlar ise sevnrm

Şimdiden teşekkürler :)

ben seni 600Rr alacak diye biliyordum ama yanlış hatırlıyorum galiba,daytona 955 de güzel motor,torque filminde vardı mesela ama türkiyede varmı acaba
 
Katılım
24 Eyl 2009
Mesajlar
221
Herkese merhaba, benimde hayalimde bi monster var ve yaza kadar bitane almayı düşünüyorum. Yanlız bi kaç arkadaşımdan duyduğum kulaktan dolma bilgiler beni biraz kıllandırdı. Ducatinin servis sorunu varmış, parça bulmak çok zor oluyomuş ve haddinden pahalıymış. Bunu gerçekçilik payı nedir, bilgisi olan arkadaşlar bu konuda paylaşım yaparlarsa sevinirim. Şimdiden teşekkürler.

sanırım istanbulda yaşıyosunuz.parça problemi yaşamıyacağınız tek şehir orası paranız varsa düşünmeden alın. :)
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
32
Evet istanbulda yaşıyorum. Sanırım siz herhangi bi sorun yaşamadınız ve motorunuzdan memnunsunuz gördüğüm kadarıyla :) Teşekkürler fikrinizi belirtiğiniz için.
 
Katılım
11 Eki 2005
Mesajlar
4,387
man4all dostum senin makinan enjeksiyonlu ve 696 cc. Enjeksiyonlu ducatilerde son hiz 50km/h varan bir artis gosterdi. Son hiza daha onem verdiklerinden kalkıslar daha yumusadı.Ben enjeksıyonlu da kullandım karburatorlude ve ikisinin kalkis agresifliginde ciddi bir fark var. Benim motorum mermi gibi hizlanirken enjeksiyonlular daha yumusak kalkiyor ama sonra devirli kullanir isen son hiz hayli zevkli iken benim motorum 210km/h son hizi kitliyor.

Kendi motorumdan ornek veriyim modifiyeli oldugundan su anda ki 0-100 olcumleri 3.9 sn gibi ama yanlis ta olcmus olabilirim. Lazer ile olcmek lazim. Her sekilde 696 da 5 sn lerde geziniyor. Disliyi kucultmen tabiki kalkisi etkiler fakat son hizin duser. Motorun agresiflesir. Kalkis kuvveti istiyorsan zaten karburatorlu motordan sasma.

ashitaka : Ducati japonlara gore daha pahali olabilir. Ama garanti kapsaminin disinda isen normal bir ustayada gidebilirsin. Sadece ducati servislerinin ducatileri bildugini dusunuyor isen yaniliyorsun. Sonucta mekanik bir motor turibin motor ile gitmiyor bizim motorlar. Hatta araba tamircileri daha ii tamir eder cunku triger kayisi , desmo sistemleri otomobillerde olan teknolojilerdir. Parca konusunda evet biraz yuksek olabilir. Alternatif yollar ile bunu ucuz tutabilirsin. Ama sonucta ducati sahibisin. Motorsikletlerin ferrarisi. Turkiyedeki Ducati sahiplerinin buyuk bir cogunlugu marka fanatikliginden aliyor bunu. Bunun bazi beddelleri olacak. Durusu tasarimi sesi ile bunu diger firma motorlarindan ayri tutmak lazim.
 
Katılım
7 Kas 2008
Mesajlar
32
Elbette benim içinde diğerlerinden tamamen farklı, katılıyorum sana motosikletlerin ferrasi.
Servise bağımlı olma konusunda da sana hak veriyorum, ve Türkiyede servislerin gereğinden fazla paralar istediklerinide biliyorum, nerdeyse her marka için geçerli bu. Monster'ın eski kasasını benimsiyorum ben. 620 veya 695 alıcam muhtemelen. O tasarım çok farklı bence. Ufak tefek arızalarda bana çok büyük maddi yük getirmiceğine iyice kanaat getirdiğimde kararımı vermiş olucam. Teşekkürler bilgileriniz için.
 
Katılım
14 Tem 2007
Mesajlar
314
evet altımda bir ferrari var gerçekten... :D monster mükemmel bir makina, alt devir üst devir, orta devir... hiç bir ayrım yapmadan hepsinde asılıyor makine... hele o kalkışta bazen (acemilikten :p ) kuyruk sallaması yok mu bitiyorum işte o zaman :queen: ilk başta biraz tereddütlü almıştım 2 silindir olduğu için ama adamların varmış bir bildiği... 12000 km servis aralığı hangi motorda var başka? ve denge... harika bir dengesi var... motorun ağırlık merkesi enine ve boyuna tam ortada... kendi yatıyor kendi kalkıyor vallaaa :D
 
Katılım
24 Ocak 2011
Mesajlar
833
600 monster dark nasıldır arkadaşlar? düşünüyorum da almayı. 1999-2001 arası üretilen bi model. var mı kullanan?
 
Katılım
30 Eyl 2010
Mesajlar
3,389
99 model Monster 600 Dark gibi bir motorun ne gibi masrafları olabilir? Bakım masrafları ortalama hangi düzeydedir?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst