Dragstar xvs 650 hakkında yardım

Katılım
7 Eyl 2008
Mesajlar
29
Merhaba arkadaşlar,98 model yamaha dragstar xvs 650 sahibiyim.Motorumu 3 ay önce satın aldım.300 km kadar yol yaptım şu ana kadar bir problemim yoktu.Fakat geçen gün trafikte 1. vitesle kalkarken motorun zorlandığını hissettim.Çok fazla gaza yüklenmem gerekti ve yüklenmeme rağmen yinede titreşim yaptı.Hatta heralde yanlışlıkla 2. viteste kalktım diye düşündüm fakat tekrar denediğimde yine 1. viteste aynı tepkiyi verdi.Ayrıca 2. ve 3. viteslerde gaza yüklenip devir arttırınca yüksek devirde bir üst vitese çıkmaya yakın zamanda motor bazen debriyaja basmadığım halde bir anda devir kaybedebiliyor.Debriyaj baskı balata grubunda bir sorun olduğunu düşünüyorum.Tecrübeli arkadaşların görüş önerilerini bekliyorum.Ayrıca avrupa yakasında gidebileceğim güvenilir ve işinin ehli dragstarlardan anlayan usta önerebilecek arkadaşlar varsa çok sevinirim....
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst