...denizle vuslat...

Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
670
vaaays cok guzel gezi olmus abi yine siir gibi yazmisin ellrine saglik dvmini beke-leriz
 
Katılım
3 Şub 2006
Mesajlar
1,961
Motosikleti
Mondial Virago 50i
43 dakika kaldı. :queen:

Allah affetsin ilk gün zor oluyor be, böyle insanın atması lazım kendini bir yerlere...

Türk Bayrakları ne güzel durmuş, güzel durmadığı yer mi var desene. :cat:
 
Katılım
16 Nis 2006
Mesajlar
573
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
alıcağınız olsun senin de zafer abinin de
 
Katılım
26 Nis 2006
Mesajlar
153
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tamer kendimi hiç bu kadar dinlememiştim,
inan bu kadar net diyememiştim ben, motorum ve o .........
herşey için teşekkürler dostum.

herkese hayırlı ramazanlar....
 
Katılım
15 Şub 2006
Mesajlar
278
herkeze hayırlı ramazanLar. Deniz kenarlarını gezmeyi seviyorsanız. Zonguldak'ı tavsiye ederim. Biraz da reKLam yapaLım demi :queen:
 
Katılım
27 Mar 2006
Mesajlar
530
Babaadam ve Akalteke çok güzel bir gün geçirmişsiniz. Bizimle paylaştığınız için teşekkür ederiz ... :rendeer: :rendeer: :rendeer:

Ama resimleri görünce içim gitti gerçekten.:pale: Umarım en kısa zamanda bizleri de bu keyifli yerlere götürürsünüz :wiinkk:
 
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
293
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok güzel ve anlamlı bir gezi olmuş
paylaşımınız için teşekkür ederiz
darısı hepberaber başımıza inşallah
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
551
Arkadaşlar Aslında bu geziyi planlamaya çalıştığımız bir kamp organizasyonu içinde yer bakmak amacıyla yaptık. 4 nolu resimdeki yerde kamp için uygun aslında ama bir kaç yer daha bakıp sanırım oyle karar vereceyiz hep beraber.

deniz kenarıda çok güzel aslında. çok güzel bir sahili var.
 
Katılım
29 Tem 2006
Mesajlar
64
mubarek ramazanın ilk gününü biz evde pineklerken çok güzel geçirmişsiniz.
dalgaların sesini,denizin,toprağın kokusunu,yağmurun damlarını hissettim.
teşekkürler...
 
Katılım
20 Eyl 2006
Mesajlar
9
Ramazan gelince aç karınla gezilerin tadı kaçar diyordum ama sizi görünce öyle olmadığını anladım. Özendirdiniz beni, paylaştığınız için teşekkürler.
 
Katılım
29 Haz 2006
Mesajlar
3,438
Allah adamı taş yapar benden söylemesi.
Söylemeden öyle kacak göcek giderseniz arkanızdan resimlere bakan birilerinin gözü kalır, gönlü kalır sende taş olursun sonra demedi deme akalteke :)
 
Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Vaaay Babalara bak! Karizma 10000+! İmrenmemek elde değil.Bide Karadeniz galiba orası,kokusu geldi burnuma(pideninkide olabilir.) Bizide alın götürün abicim uzaklara.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
202
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
tüh bea abi çağırdında gelmedim çok pişmanım şmdi:pr:
 
Katılım
18 Eyl 2006
Mesajlar
76
çok güzel bir gezı olmuş anlatımda şiirsel süper paylasım ıcın tesekkurler
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst