Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Benden de güle güle A2 :salut: hoşgeldin Jasmine :rendeer:
yanlız ve yanlız kendi adıma
Yeni nickin hayırlı olsun bence de a2 ye göre çok daha iyi olmuş.:cat:
Asfaltta görüşmek üzere...
çok teşekkürler arkadaşlar ben arada bir yenilenir tekrar tekrar gelirim siz en iyisi bana şöööle güzel bi tatlı yaptırıp hayırlı olsun ziyaretine gelinde devamlı burdan sizi yormıyım. :wiinkk: hepinizi çok seviyorum.