Değişim zamanı

Katılım
30 Eki 2005
Mesajlar
1,050
Benden de güle güle A2 :salut: hoşgeldin Jasmine :rendeer:
yanlız ve yanlız kendi adıma :p
Yeni nickin hayırlı olsun bence de a2 ye göre çok daha iyi olmuş.:cat:
Asfaltta görüşmek üzere...:)
 
Katılım
10 Şub 2006
Mesajlar
426
çok teşekkürler arkadaşlar ben arada bir yenilenir tekrar tekrar gelirim siz en iyisi bana şöööle güzel bi tatlı yaptırıp hayırlı olsun ziyaretine gelinde devamlı burdan sizi yormıyım. :wiinkk: hepinizi çok seviyorum.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst