ÇOK ACİL! JİNLUN JL250-5.ASKERLİK NEDENİYLE...YTL 3.500 [u]

Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
9
Merhaba!
Motorumu çok acil satmak istiyorum.0 km sayılır. Neredeyse hiç kullanılmadı. Otoparkta yatıyor.
Askere gideceğimden ve paraya ihtiyacım olduğundan mecburen satıyorum. Askere gitmeme çok az kaldığından çok acil! Herşeyiyle orjinal.
0 km ayarında bir motor için bence çok iyi fiyat veriyorum. 3-5 aya kadar aynı motorun sıfırını fiyatı da artar diye düşünüyorum.0 km fiyatlarını meraklıları ya da araştıranlar bilir. Yine de, düşünenlerle fiyatı gözden geçirebiliriz.
2 yıl garantilidir ve YTL 50 tutarına sağlam bir kilit de veriyorum beraberinde. Düşünenler çok acil irtibat geçsin lütfen!
Satamazsam bir yere koymam gerekiyor en azından. Bu konuda da önerileriniz varsa bekliyorum lütfen. Teşekkürler.

Marka: JINLUN
Model: JL 250-5
KM: 65
Renk: SARI
Fiyat: 3.500 YTL
Açıklama: TEMİZ
İl/İlçe: İstanbul / Kadıköy
İletişim: 05327026174


TN_326863576051118023417.jpg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KIRMIZI, valla bu fiyat bu donemde ve acil demen aklim almiyor. :sunny: satma ihtimali yok bu fiyata. bence motoru koyacak yer arasan simdiden iyi olur. alim satim masraflariyla beraber sifir fiyatini geciyor sanirim. ben 2850 ye kadar dustum ama hala alan yok. onun icin eger cok aciliyetin yoksa yaza kadar beklersen biraz daha dusuk bir fiyata satilabilir :king:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
9
baron985, merhaba,

Yaza kadar saklayabilecek olsam belki de satmam. Ama şu ana kadar koyacak bir yer ayarlayamadım. Ama gerekirse bulunacak bir şekilde.
Masraflar ne kadar olur tam bilemiyorum. Kesin bilgisi olan varsa paylaşsın, sevinirim.
Koyacak bir yer bulamayabilirim, o yüzden ortaya çıkacak masrafları da ,en azından bir kısmını ,yüklenebilirim. Muhtemel alıcılara hatırlatıyorum.

Teşekkürler.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KIRMIZI, burada o fiyata hemde "acil" başlığıyla motorunu satamazsın. ya senin piyasadan haberin yok yada burdakiler sana göre çok bilgilidir. bu site için fiyatını bayaa bi düşürmen gerekir, neyse hayırlı satışlar :cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
9
Teşekkürler,
Ben fiyatı koydum ama tabi arkadaşlar kendi fiyat önerileriyle de gelebilirler.
Arzın talebin buluştuğu bir nokta olur belki de :cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
KIRMIZI, denge noktası diyorsun yani :) valla bu sıralar arz çok talep yok ona göre fiyatın ne kadar düşeceğini hesap et ;)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
KIRMIZI, hoş geldin arkadaşım sen motoru bana bırak sen askerden gelene kadar bana bırak ben bakarım abi motoruna :p :queen: şaka bir yana bence sağlam bir motosiklet brandası al tanıdık bir otopark varsa anlaş ve yakın bir arkadaşına yada bir yakınına tembih et arasıra baksın çünkü gerçekten bu fiyata bu zamanda biraz zor inşallah tez elden satarsın :cat:
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
9
İkitisadi bakıyoruz tabi mecburen :) Talep eğrisini biraz sağa kaydırabilecek yok mu arkadaşlar? :)
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
KIRMIZI
şu an çok temiz 250 cc jinlunlar 3000 civarı sitede bolca mevcut vede müşteri yok malum mevsim kışa giriyo alım satım yaklaşık 300-400 arası bir masraf senin fiata ekleyince sıfırından farkı kalmıyo bence diğer satılık ilanlarını incele vede ona göre bir fiat belirle yok ben tok satıcıyım böle kalsın diyosan o başka ama bu fiyata satılma ihtimali yok .
hayırlı müşteriler
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
adsz4kt.jpg


arz F fiyatında ve M2 seviyesinde, ancak talep F seviyesinde M1 seviyesindedir. M2-M1 de arz fazlasıdır, fiyat FD yani denge seviyesine inince talep miktarıda M1 seviyesinden MD denge miktar seviyesine çıkacaktır. bilmeyenlere ufak bi iktisada giriş dersi de vermiş olduk :bounce: durum budur yani :)
 
Katılım
29 Mar 2005
Mesajlar
1,328
ChatnoiR, abicim kaşla göz arası denklemi şematik olarak anlatmışsın valla helel :p
 
Katılım
18 Kas 2005
Mesajlar
9
Teror ve BBRR,
Düşüncelerinizi paylaştığınız için teşekkür ederim. Değerlenirdiyorum.
CahtnoiR! Süper :) İşin içine bir tutam da iktisat mevzuu kattık, iş artık biraz talep eğrisini çizen arkadaşalarda.
Syg
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChatnoiR, abi senin bugun canin cok sikiliyo heralde. kendini gegige vurmussun :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron985, geyik değil barışcım, bilim bilim :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChatnoiR, tabi canim cami yaptirma da bilimdi dimi :p gegiksin olum is her lafinla
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
baron985, sen mimarlığı bilimden saymıyormusun euheuheuhe çok ayıp, mimarlar ve mühendisler odası seni kınıycak haberin olsun :queen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
28 Haz 2005
Mesajlar
947
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ChatnoiR, abicim kirletme bu konuyu. git gegik kosesine. bak adamin dukkaninin onunu kapatiyom. konu disina cikmayalim. eveeeeet, 3500 ye cin cun. hadi bakalim devam etsin alicilarla :king:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Tem 2005
Mesajlar
615
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mesajı güncel kalıyo fenamı :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst