... çocuğunu bulabilirmiyiz?

**

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
üretim hatası
 
Katılım
10 Ara 2015
Mesajlar
5,023
Motosikleti
Tiger1200, Tvs Apache
köpek öldü mü acaba? niye böyle bir şey yaptı? etraftaki insanlar ne için seyirci kaldı?

size soruyorum; bu toplumda kim yaşamak ister?
size soruyorum; bu toplum yok olsun istemez misiniz?

artık türkiyeden nefret ettiğimi açık açık her yerde dile getiriyorum. imkanım olsa 1 dakika durmam bu memlekette.
 

**

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
9 Ocak 2018
Mesajlar
82
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
insan kurt ilişkisi...
taşçaynar ı böyle görmek...
 
Katılım
31 Tem 2016
Mesajlar
239
Allaha hep dua ederim böylelerini karşıma çıkarsın diye ama kabul etmiyor.
 
Katılım
26 Şub 2013
Mesajlar
1,118
Arkadan kameraya çeken pe.....k neden müdahale etmemiş acaba ? Hani yanına yaklaşıp sağdan bir darbeyle motorun üstündeki yaratığı düşürüp sürüklemesi gerekirdi...
 
Katılım
9 Ağu 2016
Mesajlar
1,243
Dünya'ya gelmiş en kötü canlı insandır . Gözümün önünde birbirlerini bicaklasalar zerre umrumda olmaz . Fakat , bir hayvana zulüm ettiklerini goreyim alnimdan damarlar çıkıyor .

Biz bu dünyayı hak etmiyoruz ya :(
 
Katılım
17 May 2011
Mesajlar
1,462
Daha 2 gün önce patakladım bu yaratıklardan ikisini. Küçücük fini köpek bağlamışlar ipe motorun arkasında gezdiriyorlar. Direk önlerine kırdım napıyorsunuz lan siz diye. Köpek gezidiriyoz ağpi dediler. gözüm döndü öyle değil böyle gezdirilir köpek diye tokat manyağı yaptım kodumun çocuklarını. Tahmin edin altındaki motor ne :) benden sonra köprüdeki kıraathane den gelenler oldu bir de onlar dövdü :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
3,435
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben hamsterim öldü diye vicdan azabından duramadım başak hamster aldım büyüttüm yavrulattım hala bakıyorum


kavurma , yumruta , en güzel besinleri veriyorum
 
Mersin İl Temsilcisi
Katılım
2 Ağu 2006
Mesajlar
10,372
Haberlerde çıkmıştı. Adli işlem başlatılmanış mı? Hani sahipli ya da sahipsiz tüm hayvanlar korunacaktı?

Bununyolda görmek vardı ya.. Durun araştırayım biraz.. 300-500 ceza kesip yollasınlar..
İbretlik ceza olacak olsa keşke...
Müslüman ülkede, her canlı devletin sorumlulyğu altındadır, dere kenarında oğlak doğsa bile...
Bu iş siyaset dışıdır, bir şeyler yapmalı :(
 
Katılım
21 Kas 2017
Mesajlar
1,121
Ulan arkadaş bi insan bunu yapabilecek derece nasıl vicdansız olabiliyo aklım almıyo.

Bu insanlar ne yaşıyolar da bu durumlara geliyolar?
Nasıl bi ailede büyüyolar?
 
Katılım
4 Nis 2010
Mesajlar
343
Hedef nedir?

Derisinden, etinden, herhangi bir unsurundan faydalanmayacak isen, bir canlıyı öldürmek niye?

Bir canlıyı zevk için öldürmek yeterince aşağılık iken, acı çektirmek niye?

Gözümde hiçbir kıymeti kalmadı ülkenin. Ekonomik zorunluluklar dışında tutan hiçbir şey kalmadı, sadece böylesi cahil ve ilkel kesim nüfusu artıyor. Değişen başka bir şey yok.
 
Katılım
18 Tem 2017
Mesajlar
505
bu ne lan vallahi çıldırdımulan sen nasıl bir oç sin vallaha çıldırdım bize neden denk gelmiyor bunlar kafasını sürteceksin öyle yola
 
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
böyle şeyler buzdağının sadece ucu. ülkede hayvanlara öyle bir işkence ediliyor ki, görseniz aklınız hayaliniz durur.

insan çok kötü bir yaratık. insanların bu kadar fazla üremesi de doğanın bir hatası olsa gerek.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst