life after people diye bir belgesel var, muhakkak izlemenizi tavsiye ederim.
"yeryüzündeki tüm insanların bir anda ortadan kaybolduktan sonra 1 saatlik zaman diliminden başlayarak ,1 gün ,1 hafta, 1 ay,1 yıl,10 yıl,....100 yıl...1000 yıl....200 bin yıl.... sonra dünyanın nasıl bir değişim geçireceğini etkileyici efektlerle anlatan fena bir belgesel.200 bin yıl sonra piramitler, çin seddi, eyfel kulesi dahil insanlığa dair hiçbir izin kalmayacağı konunun uzmanları ile tespit ediliyor."
doğaya, dünyaya verdiğimiz zararı görmek bakımından ibret verici. belgeselin sonu çok fena!