resimde 3 tane araç görünüyor,ne tesadüfse 3'üde wolksvagen...
yuh yani!!!!
aslında trafik ekiplerinin ve reklam üst denetim kurulunun harekete geçmesi gerek....
haksız rekabet ve reklamı kötü amaçla kullanmak var!!!!!
dünyanın sayılı büyük şehirlerinden biri olan istanbul'da, bu tip bir gösterinin yapılması trajikomik bir olay!!!!!
hele-ki köprü üstünde!!!
bu yazılarımızın hepsi aslında ihbar değeri taşıyor,ayrıca yayınlanmış olan tv haberleride... peki neden kimse harekete geçmiyor!!!!
gösteriye tepkimiz yok!!!
tanıtım şekline,yalan habere,kurguya tepkimiz var!!!
vatandaş açık ve net yalan söylüyorlar!!!
ayıp.....