CF MOTO Türkiye’de büyümeye devam ediyor!

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,835
CFMOTO, 2011 yılından bu yana Türkiye’nin motosiklet sektörünün öncü markalarını bünyesinde bulunduran Uğur Motorlu Araçlar A.Ş. çatısında yer almaktadır. CF MOTO Global’in yaptığı açıklamaya göre 2021 yılında dünyada en çok büyüme gerçekleştiren ülke Türkiye olmuştur. Bu başarıyı CF MOTO Türkiye ekibini kutlayarak duyuran CF MOTO Global, CF MOTO Türkiye ekibiyle birlikte markanın Türkiye pazarında daha da büyüyeceğine inanıyor.

Touring kategorisindeki 150NK, 250NK ve 250SR modelleriyle motosiklet pazarında önemli bir satış ivmesi yakalayan CF MOTO, dört teker grubunda da C FORCE 450 L, C FORCE 625, C FORCE 1000, Z FORCE 1000 SPORT ve U FORCE 600 modelleriyle kategorinin en önemli markası haline gelmiştir.

CF MOTO modelleriyle ilgili detaylı bilgileri www.cfmoto.com.tr adresinden, Türkiye’nin bir çok ilinde yer alan yetkili bayilerinden veya +90 800 448 3 862 UMA ücretsiz müşteri danışma hattından alabilirsiniz.

lBU33u.jpg


gX8JA1.jpg
 

Ekli dosyalar

  • cf-moto-turkiye-2022.jpg
    cf-moto-turkiye-2022.jpg
    60.3 KB · Görüntüleme: 24,458
Katılım
4 May 2017
Mesajlar
8
fiyatlar çok yükseldi. sadece motosiklet değil,herşey. Birşey alırken kırk kere düşünüyorum. Yetmese de elimdekiyle idare etmek zorundayım. Fİyatlara baktım, belki sıfır piyasasına göre hesaplıdır.Ama mecburiyet yoksa eldekiyle devam.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,758
2021 yılındaki en çok büyüme dediğimiz zaman konu tam anlaşılmıyor bence. Misal 2 ülkeyi ele alalım, birinde 2020 senesinde 100 adet Cf Moto, diğerinde 10 adet Cf Moto satılmış olsun. 2021'de de her 2 ülkede de satışın 10'ar adet arttığını düşünelim. Yani 2021'de bir ülkede 110, diğerinde 20 adet Cf Moto satılmış olsun. Baktığımızda adet bazında rakam aynı gözükse de ilk ülkedeki büyüme %10, diğerinde %100'dür. Acaba hesaplamayı bu mantıkla mı yaptılar? Yine de herhangi bir markanın satışlarını arttırması sevindirici.
 
Katılım
25 Nis 2019
Mesajlar
843
2021 yılındaki en çok büyüme dediğimiz zaman konu tam anlaşılmıyor bence. Misal 2 ülkeyi ele alalım, birinde 2020 senesinde 100 adet Cf Moto, diğerinde 10 adet Cf Moto satılmış olsun. 2021'de de her 2 ülkede de satışın 10'ar adet arttığını düşünelim. Yani 2021'de bir ülkede 110, diğerinde 20 adet Cf Moto satılmış olsun. Baktığımızda adet bazında rakam aynı gözükse de ilk ülkedeki büyüme %10, diğerinde %100'dür. Acaba hesaplamayı bu mantıkla mı yaptılar? Yine de herhangi bir markanın satışlarını arttırması sevindirici.

Japon ve Avrupa'lı markalar orta gelir grubu içinde zor alınır hale geldiği için Çinli ve Hintli markaların satışlarında bir tık artmış olması normaldir. Honda ve Yamaha'dan 0 KM 125CC Commuter parasına CF Moto'dan su soğutmalı 250CC Naked alınabiliyor.
 
Katılım
29 Tem 2015
Mesajlar
12,758
Japon ve Avrupa'lı markalar orta gelir grubu içinde zor alınır hale geldiği için Çinli ve Hintli markaların satışlarında bir tık artmış olması normaldir. Honda ve Yamaha'dan 0 KM 125CC Commuter parasına CF Moto'dan su soğutmalı 250CC Naked alınabiliyor.

Ben de ikilemde kalsam, ticari amaçla kullanmadığım için 250 cc naked olanı seçerdim doğruya doğru.
 
Katılım
27 Nis 2016
Mesajlar
1,857
Orta sınıfta da iyi makineler yaptılar. KTM etkisi gözle görülüyor. Blok, parçalar, yürür aksam ve elektronik olarak belli bir kaliteyi aştıklarını düşünüyorum. Satış olarak küçük cc de ivme kazanmaya başladılar. Orta sınıfta 2-3 yıl içinde güzel satış rakamları yakalarlar diye umuyorum. Bizim ülkeden bağımsız 5 yıl içinde Benelli ve CFmoto güzel yerlere gelecekler.

CF Moto ise Türkiye'de Benelli' den iyi bir noktaya gelecek. Temsilcisi daha aklı başında. Servis ağı filan daha yaygın.
 
Katılım
1 Tem 2006
Mesajlar
1,442
çağrı merkezinde çalışıyorum. 2 kişilik projeye ilave 1 personel daha aldığımızda raporlara %50 büyüme kaydettik yazıyorum. toplantıda herkes mutlu.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst