cengiz coşkun motosiklet şovları ve Titancı Recep:)

Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
Türkiye Hırvatistan maçı sonrası güzel geçtiği için bizde video çektik sadece bunu koymak olmaz diye bir kaç şey daha ekledik bu motosikletlerle yapacak bişeyim kalmadığı için kısa bir şov var fakat videonun başında Titancı Recep adlı komik bir bölüm yaptık videonun sonunda ise elimizden geldiği kadar küçükte olsa bir stand up yaptık bu stand up bazılarına dokunabilir zaten onlarda buraya mesaj yazmayacaklardır dokunmayan arkadaşlara selamlar şimdiden stand up kısmı yanlış anlaşılmasın illede TTA ile olan bölüm önceki videolarım gibi bunlarıda motosiklet forum sitelerine ekliyorum anlamak isteyenler beni anlarlar.İyi seyirler.



http://www.izlesene.com/video/komik_videolar-cengiz-coskun-motosiklet-sovlari-titanci-recep/388849
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
valla birader iyi nutuk atmışsın ama kendine güvenini tebrik ederim hareketlerde kask takman da iyi
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
doğrular acıdır acıtır. Nutuk değil gerçekler bunlar gerçek olmasaydı geri kalan %80 ide görebilirdin.
 
Katılım
30 Eyl 2007
Mesajlar
103
millet ikide bir avrupa ile türkiyeyi kıyaslıyor ve en çokta onlar bu işi hobi için yapıyor diyorlar sana kimse bunları yapma demiyorki sadece yerini yanlış seçiyorsun ayrıca kaç motorcu tanıyorsun sadece bu sitenin 53 binden fazla üyesi var ve kaçı normal kaçı uçuk bunu bilemezsin sana değil arkanda bırakacağın eşe dosta üzülürüm
 
Katılım
2 Ara 2007
Mesajlar
1,397
abı ben yukeldıgın butun vıdeolarını ızledım bence cok guzel soyledıklerının hepsı dogru katılıyorum allah sana uzun omurler wersın ıns ıstedıgın yerlere gelırsen sımdıden tsk ederım
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Hocam ben senin mekanı İstasyon Caddesi'nden geçerken görmüştüm galiba :)

Kapı önünde E30 kasa bir BMW vardı.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
4,669
Motosikleti
Piaggio beverly 400 / Aprilia sr gt 200
arkadaşa burdan teşekkür ediyorum istanbul motor kültürüne benim yapmak istediğimi yapmış çok bilen abilere
 
Katılım
17 Mar 2006
Mesajlar
178
fazerr,asm,satoyama teşekkürler arkadaşlar asm evt var beklerim çay içmeye.
 
Katılım
19 Eki 2007
Mesajlar
22
video çok güzel, ince göndermelerde harika olmuş bence, anlıyana tabi, ellerin dert görmesin kardeşim, yolun, bahtın hep açık olsun, bu güzel paylaşımlar için teşekkür ederim
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Helal olsun yine çok güzel bi video... :cat:
Başarılarının devamını dilerim abim... :rendeer:
 
Katılım
12 May 2006
Mesajlar
1,224
topram seni iyi ardı bu video işleri yakında yönetmen olucan başımıza puhahah :D:D

devamını bekliyoruz kolay gelsin
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
Güzel video.Konuşulanı anlamasamda arkadaşlara güveniyoruö.Çok ince dokundurmuşsun :p
 
Katılım
30 Nis 2008
Mesajlar
729
KÜÇÜK ÇOCUĞA SORUYOYA TEK TEKER YAPABİLİYONMU ODA DİYOYA ONE KOPTUM ORDA YHAAA:cherry:
 
Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
186
yenı gordum videoyu en sevdım bolim 180 den sonra gas kesi neden olur abi turbosu bozulmustur hasta oldum buraya:D:D:Dsuper kardes elıne sağlik her videoonun yenısını izlemek dileğiylee...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst