çanakkale abide gezim

Katılım
13 Haz 2006
Mesajlar
25
sabah 6da akçaydan çıktık yola ilk önce güzelyalıya gelirken turgut reis tabyalarına girdik
toplamda 380km yol yapmışız 50ytl lik benzin kullandık yorum yapacak olanlara şimdiden teşekkürler ayrıca en az 70 otobüs vardı ve birinde türk bayrağı yoktu resimde görüldüğü gibi ben motoruma türk bayrağı bağladım ne yazıkki bu olay beni çok üzdü
abide008eu.jpg

abide14fp.jpg

abide59xj.jpg

abide61lk.jpg

abide70tb.jpg

abide26nh.jpg

abide32rm.jpg

abide87vy.jpg

abide98yh.jpg
 
Katılım
13 Nis 2006
Mesajlar
141
senin şahsında bütün şehitleri rahmetle anıyorum..çok önemli ve ince bir konu..iyi geziler..
 
Katılım
27 Eyl 2005
Mesajlar
159
allah rahmet eylesin...eline saglık çok güzel düşünmüşsüün keşke dahada foto olsaydı
 
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
eline saglik kardes..turk bayragi konusundada,sana hak veriyorum..amerikalilar giydikleri ic camasirlarina bilem kendi bayraklarini vuruyorlar biz is cok vurgunduymaziz..:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst