çalıntı ilanlarina niçin bu kadar duyarsısız?

Katılım
20 Nis 2006
Mesajlar
60
arkadaslar ben dün bi motorun tarifini verdim belki o motor magdurlar birinin dir diye ama görüyorum ki 2-3 kisi dısanda kimseden ses soluk yok
 
Katılım
20 Tem 2005
Mesajlar
78
:(

Haklısın sanırım başımıza gelmediği için.

Umarım yaşamayız.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Bende bildirmiştim..Ama sitede üye falan diil arkadaş....Olsa mutlaka çıkardı ortaya....
 
Katılım
7 Eki 2006
Mesajlar
59
bende "haklısın" demek veya yazmış olmak için yazanlara helal olsun diyorum... :pr:
ben bu konuyla ilgili bi dünya yazı yazdım kimse bakmadı şimdi sağ olsun arkadaşımız yine benim başlığıma benzer bir başlık açmış... (MOTORLAR NASIL BULUNUR)... ama yine boş.. mesaj sayısı çok gözüksün diyemidir nedense... BENDE - BENCEDE - HELAAAL gibi konuya hiçbir getirisi olmayan cevap yazmaya biraz imtina göstermek gerekir diye düşünüyorum.... Hadi o arkadaşlar ilgili olduklarını belirtiyorlar bari. isterseniz bana kızın isterseniz BENDE - BENCEDE - HELAAAL diye alt alta 30 tane msj yazın... ama bence asıl motorunu bulupta buralara uğramaz olan arkadaşlara en çok Teessüf etmek lazım da... onları bulana aşk olsun... şuan çalınan motorlarımız ya şerefsiz bi hırsızın altında, ya salak yada bilerek satın alan adi birinin altında VEYA bulundu ama bir otopark köşesinde çürümeye terk edildi. bulduğumuzda ki hurda halini almak için bi dünyada park ücreti isteyecekler, şimdiden para biriktirin... adamcaazlar para kazanacaklar... 2 yıllık otoparkta yatıp bulunan 2 kişiyle görüştüm... kendiniz peşine düşmezseniz kimse size gel kardeşim motorun burada demiyor... demiyecekte... polisimiz sağ olsun. devletimiz var olsun. haa bi ihtimal daha var çalınan aracınız Karakolun bahçesinde bir kazaya karışırsa bi ihtimal haberdar edilebilirsiniz. lüt fen kusura bakmayın ama 8 aydır gitmediğim yer, yazmadığım mail kalmadı... mide bulandırıcı bir bürokrasi var. herkes duyarsız... bulupta bidaha buraya kim neden uğrasınki... yada hakikatten hiçmi kimsenin aracı bulunmuyor. :silent:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
15 Kas 2006
Mesajlar
492
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ya belkide başımıza gelmediya Ondan bu kadar duyarsızız :silent: ama insanın elindende pek bişide gelmiyor. Kötü bi durum
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst