Çadırlı gezi ..

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Aslanko , Volkano , Silves07 ve harduro olarak kamplı bir gezi yapmaya karar verdik..
Cumartesi sabahı Antalya'dan Kemer'e giderek Aslanko'nun dükkanında buluşup kahvaltı ettikten sonra yolluk alışverişi yapıp yola çıktık..
191287bc.jpg


Kuzdere'den çıkıp toprak yollara attık kendimizi..
299e5d48.jpg


Güneş tepemizde yükseldikçe ısı artıyor ama biz de yükseklere çıktıkça serinliyorduk..
30ee3f3d.jpg


Yükseklik tutkumuz çıkmaz yollara girmemize sebep olsa da yükseldikçe serinliyor , serinledikçe neşeleniyorduk..
8f6ac822.jpg


3660d464.jpg


f35b400b.jpg


Söğütcuması yolunda gaz açarak daha da keyiflendik..
8a7f2d22.jpg


be4f52da.jpg


e4ef751c.jpg


16b01aaa.jpg


Geçen haftalarda keşfettiğimiz Kozarası yoluna saparak yolu biraz uzattık.
Son geçişimizde yağmur sularının bozup , motokros parkuruna çevirdiği yolda eğlenmekti amacımız ama bu yolu da düzeltmişler.
c9e4a9cf.jpg


bc0b5adb.jpg


Söğütcuması'nda çay molası verdiğimizde bir sürprizle karşılaştık.
Köyde büyük bir mevlüt yemeği veriyorlardı.
Bizim de yemeğe kalmamız için israr ettiler ama biz "Yol bizi bekler." diyerek nazikçe geri çevirdik yemek teklifini.
4adc4ac3.jpg


Gömbe'de Yeşilgöl kıyısında kamp yapmaya karar verdik.
Bu uzun yolu aşmak için yeni yollar denerken bu aşılması güç yerle karşılaştık.
Bu aradan motorları geçirsek dedik...
469889bb.jpg


... ama aşağıda bulunan dereye iniş yolu yoktu.
04946b8b.jpg


İniş yolu bulsak bile bu dereyi nasıl geçerdik bilmiyorum..
87a1cc8b.jpg


b9ec95a5.jpg


Derenin karşı yakasına ulaşmak için yol tarifini bu yaşlı tonton karıkocadan aldık.
79be497d.jpg


Tarif üzerine vardığımız Sinit Değirmeni'nde biraz oyalandık..
b8101b1e.jpg


f2f129a5.jpg


47846efc.jpg


cfbe9df5.jpg


629b34b1.jpg


Bu kadar eğlence yeter.. Yolumuz uzun..
... devam ...
c88969d5.jpg


ca8230ef.jpg


Eski bir gezimizde yemek molası verdiğimiz bu güzel yerde bu sefer sadece buz gibi suyunda serinlemek için duruyoruz..
da1ba27a.jpg


Orman yollarında ilerlerken arada bir fotoğraf için duruyoruz..
dfb20a31.jpg


47355288.jpg


Finike'nin Yalnız köyünde asfalta ulaşıyoruz..
Depolarımız doldurup Gömbe'ye kadar yaklaşık 60 km asfalt yol için yol kenarındaki bir pazar yerinde meyva molası veriyoruz..
466eac7c.jpg


18e36ae3.jpg


Bu da pazaryerinin tam arkasından akan su...
5a9208cf.jpg


Sonunda Gömbe'ye varıyoruz.
Çarşıda son kamp alışverişimizi yapıyoruz..
Esnafa Yeşilgöl'de çadır kuracağımızı söylüyoruz.. "Gece orada donarsınız." diyorlar.
Ama biz kararlıyız.
6972b063.jpg


İşte Yeşilgöl. Güneşin batmasına 1 saat var ama şimdiden buz gibi burası.
cd199fe9.jpg


279bc805.jpg


7424d19c.jpg


Karar değiştirip vadiye iniyoruz ama biz kamp yeri bulana kadar gece oluyor.
Çadırları kurup kamp ateşini yakmamız 22:00 yi buluyor.
1b971d6a.jpg


aa32a1d8.jpg


3d172ea8.jpg


Kurt gibi acıkmışız..
Yemek ve ateş başı muhabbetinin ardından 24:00 gibi yatıyoruz..
345510ed.jpg


Sabah ilk ayaklanan Volkano oluyor..
Günaydın..
ea634f35.jpg


Çadırımın manzarası..
8bee6d14.jpg


.. ve çevre..
39170d6c.jpg


31ad8d81.jpg


bea96ba0.jpg


10dbdadb.jpg


Gömbe'de güzel bir kahvaltı ettikten sonra zincirlerimizi yağlayıp Akçay çıkışındaki bir benzincide bize "Merhaba." demek için Demre'den XT350 si ile gelen Zekeriya ...
46472de4.jpg


...bizi Demre'de mangala davet ediyor ama bizim önümüzde en az 180 km si toprak , 250 km yol olduğunu söylüyoruz.
Mangal hakkımızı saklı tutup , dostumuzla vedalaşarak yola çıkıyoruz..
b90307fd.jpg


Elmalı , Bozüyük köyünden yayla yollarına giriyoruz..
eda49cd2.jpg


21ed7c2b.jpg


a88e7bb0.jpg


Bu yollar bizi İmecik köyüne götürecek..
Aşağıda keçilerden oluşan bir yol..
Keçi yolu buna mı deniyor acaba?
33089c4f.jpg


203efc9d.jpg


cad7b482.jpg


Burada bulutlar daha mı beyaz?
8b22528e.jpg


011ae448.jpg


Yorulduk ama neşemizi kaybetmedik.
d07f8e8f.jpg


Adını bilmediğimiz şirin bir yayla köyü..
Ovacık olabilir..
3a2a65f3.jpg


d900fa3d.jpg


İmecik köyüne yaklaşırken verdik gazı ..
ef73afc5.jpg


8d129e78.jpg


İmecik çıkışı..
b3d26f60.jpg


ea17f1ff.jpg


... ve Volkano'nun KTM ye ihanet ettiği an..
a1a51913.jpg


Eşeklerini gezdiren köylü çocuklarını pek sevdik..
52df959b.jpg


9eebe1c7.jpg


Uçurum dibinde off-road...
Aslanko..
8fb7daad.jpg


Sives07 (Yücel)..
c6bb5e02.jpg


KaTırıM yol kenarında uslu uslu beni bekliyor..
1a2e954c.jpg


Yayla havası Volkano'ya fazlasıyla yaradı..
81b355a6.jpg


Uçurum dibindeki tepeyi fetheden Aslanko ve Yücel.
3239a8d4.jpg


Zirveyi aşıp Beydağı Yaylası'na vardığımızda bize çay yapan İmecik'li köylülerle arkadaşlığımız 1,5 ay önceki gezimizden..
cf06068c.jpg


Meraklı gözlerle KaTırıM'ı izleyen Sivas Kangal.
462613de.jpg


.. ve Aslanko ile ayrılma zamanı.
O , Dereköy yolundan Kemer'e gidecek.
64d7d883.jpg


Biz de bir başka zirveden Saklıkent'e çıkacağız.
Zirvede Tübitak Gözlem Evi .
9c9378ec.jpg


Bu dağların ardında Antalya var.
260bc5f0.jpg


Yol seçenekleri bu kadar çok olunca , karar vermek de zorlaşıyor tabi.
738fcd64.jpg


İşte Saklıkent.
509c9681.jpg


Ben fotoğraf çekerken Yücel ve Volkano peygamber vitesi ile Saklıkent yolundalar.
144f36eb.jpg


Bizim Sinansu Değirmeni'ni görmediğimizi öğrenen Volkano , yolumuzun üzerindeyken uğrayıp orada bir mola vermeyi öneriyor..
Sonra öğreniyoruz ki burada en sevdiği şey bu tahta köprüymüş.
Motorunu park edip hemen üzerine zıplıyor..
e0c1f67d.jpg


Değirmen..
dd6d3e98.jpg


Değirmenin içinden ..
6c612695.jpg


Bu değirmenin suyu buradan geliyor.
10 gün önce debisi yarı yarıya düşmüş.
Anlayın ne kadar sıcak buralar..
d68806bb.jpg


Bizimkiler oturup çayları söylemişler bile..
47444251.jpg


Bizden öncekiler bir güzel kafayı çekmiş bu masada..
785137f4.jpg


Deredeki ördekler burada yemek yiyenlerin attıklarıyla besleniyorlar..
013a8a61.jpg


Duvardaki yazıya , boş rakı şişesini konu mankeni yaptım..
1ee90469.jpg


Çaylar gelince bir de çomar geldi yanımıza..
8589d3b7.jpg


Ufukta Antalya ...
6494bfc8.jpg


Herkese mutlu geziler...
 
Katılım
5 May 2006
Mesajlar
1,946
hojam valla gezip görmüş kadar olduk bizlerle paylaştığın için tşk ederim ....
resmen antalya nın gizli kalmış yerlerinin belgeseli olmuş
 
Katılım
18 Nis 2006
Mesajlar
101
Ben bişey soracam yanınızda yedek dış lastik göremedim.Malum yol bozuk mesafe uzak...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
16 Haz 2006
Mesajlar
139
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
nezih abi elleriniz sağlık çok güzel gezi olmuş memleketimin yaylalarına gitmişiniz bea
 
Katılım
20 Şub 2006
Mesajlar
1,105
abi helal olsun ne denir ki daha başka...
en büyük hayalimi defalarca gerçekleştirdiniz:):)
ama daha ben yapamadım:)
 
Katılım
26 Ara 2005
Mesajlar
275
Arkadaşlar bunlarda benim makinadan değişik acılardan yorumsuz






























































 
Katılım
27 Haz 2006
Mesajlar
303
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Keşki bende aranızda olsaydım. çok teşekkür ederim. emeğinize sağlık:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
Son olarak da volkano'nun çektiği fotoğraflardan seçmeler..

58abf8a9.jpg


f625f85e.jpg


e97fa22a.jpg


7eec5ba5.jpg


fc3ef239.jpg


bc367566.jpg


39791a4b.jpg


b51b05ba.jpg
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
1,159
gezinizi güzel olduğu kadar da eğLenceli olmuş tebrikler arkadaşlar
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
murathol' Alıntı:
Ben bişey soracam yanınızda yedek dış lastik göremedim.Malum yol bozuk mesafe uzak...
Bizim dış lastikler 10 bin km de bitiyor..
O kadar yol yapmadık..
Aslanko'da ön ve arka birer tane yedek iç lastik vardı..
 
Katılım
7 Haz 2006
Mesajlar
42
GEZİ GERÇEK BİR GEZİ OLMUŞ...
DAHA ÖNCE Kİ BİR GEZİ BAŞLIĞINIZI KULLANACAĞIM İZNİNİZLE...
DERE TEPE ENDURO....
TEŞEKKÜRLER...:rendeer:
 
Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
393
miss ohyeah' Alıntı:
GEZİ GERÇEK BİR GEZİ OLMUŞ...
DAHA ÖNCE Kİ BİR GEZİ BAŞLIĞINIZI KULLANACAĞIM İZNİNİZLE...
DERE TEPE ENDURO....
TEŞEKKÜRLER...:rendeer:
Teşekkürler..
Gerçekten gerçek bir gezi oldu..
 
Katılım
30 Mar 2006
Mesajlar
61
Gerçekten çok güzel bir gezi olmuş, imrenerek baktım, paylaşımınız için teşekkürler.:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst