- Katılım
- 6 Mar 2006
- Mesajlar
- 6,448
sadece teröre dur demek için toplanırsınız zaten.Sıkıyosa dağa çıkıp teröriste dur desenize.Boş işler bunlar
garsonu çağarında boşları toplasın:farao::farao:
numunemisin arkadaşım sen?
sadece teröre dur demek için toplanırsınız zaten.Sıkıyosa dağa çıkıp teröriste dur desenize.Boş işler bunlar
bu toplulukta bulunan arkadaşlarımızı,saygı ve sevgiyle selamlıyorum.sayfamızda;böyle bi cümle ve yazanla ilgili yorulmayın.bizler kaliteli ve 'övgüye değer' birçok sözcüğü hak eden insanlarız.neyi nerede,ne zaman yapmamız gerektiğinide biliriz.yeterki izin verilsin.hepinize kazasız belasız motosiklet ve keyif dolu günler inşaallah.
supervise kullanıcı ismine sahip olan üye arkadaşım sana sesleniyorum:Bazıları yiyiyosa dağa çık demiş rahat olsun canı gönlü, dağlara çıkıp seni de indirmesini bilirim...Aklını başına devşir hangi taraftasın .........
Bursa'lı motosikletçilerimizi canı gönülden kutluyorum.. :rendeer:
Burdur'da düzenlemek için kolları sıvamıştım.. Ama izin çıkmadı..ale: