BURSA !Teröre Dur Demek için... 29 Ekim'de Toplanıyoruz

Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Arkadaslar bugün 14 itibarı ile motorlarımızı şehit mezarlığına sürdük sayı olarak bilmiyorum da afet bir kalabalık vardı...200-300motor vardı sanırım kafadan...Yarın akşamkinde bu kadar beklemesem de yine de çok kalabalık olacağını düşünüyorum.Umarım herkes işin ciddiyetinin farkındadır.


Bazıları yiyiyosa dağa çık demiş rahat olsun canı gönlü, dağlara çıkıp seni de indirmesini bilirim...Aklını başına devşir hangi taraftasın .........
 
Katılım
29 Eyl 2005
Mesajlar
4,008
arkadaşlar yolunuz açık sesiniz gür olsun kimsenin gazına gelmeyin size bize yakışan budur tabiki yolunuzda köpekler olacak HOŞT demeyi bilin üzerine sürmeyin bırakın o hakettiğini bulsun sonu bizden olmasın :p
 
Katılım
9 Haz 2007
Mesajlar
3
bu toplulukta bulunan arkadaşlarımızı,saygı ve sevgiyle selamlıyorum.sayfamızda;böyle bi cümle ve yazanla ilgili yorulmayın.bizler kaliteli ve 'övgüye değer' birçok sözcüğü hak eden insanlarız.neyi nerede,ne zaman yapmamız gerektiğinide biliriz.yeterki izin verilsin.hepinize kazasız belasız motosiklet ve keyif dolu günler inşaallah.
 
Katılım
25 Ağu 2007
Mesajlar
135
Ne Olduya Açköpein Biri Ters Bişimi Yazdi Ah şöyle Sokakta Falan Denk Gelmiolarki Allah Yaratti Demicen ...................................
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
bu toplulukta bulunan arkadaşlarımızı,saygı ve sevgiyle selamlıyorum.sayfamızda;böyle bi cümle ve yazanla ilgili yorulmayın.bizler kaliteli ve 'övgüye değer' birçok sözcüğü hak eden insanlarız.neyi nerede,ne zaman yapmamız gerektiğinide biliriz.yeterki izin verilsin.hepinize kazasız belasız motosiklet ve keyif dolu günler inşaallah.


MEtin abi hoş geldin...Sözlerin gerçekten çok anlamlı ve çok haklısın.Umarım bu akşam geliyorsundur...:silent:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
motorum yok ama gonlum mt ve turkiye ile ve bu yuzden dusundum ve motorum olmasada orda olmamın dogru olacaına karar verdim. bu sebeptem dun ihsaniyedeki bir arkadasımda kaldım su anda pazar meydanına bakan balkonda oturmus laptoptan bunu yazıyorum :)

orada olacağım! altımda beyaz kot ustumde lacivert tshirt sırtımda turk bayraımla kenardan izlerim artik onemli olan orda bulunmak :mrgreen:

:rendeer::rendeer::rendeer:
 
Katılım
23 May 2007
Mesajlar
1,062
öncelikle sizleri tebrik etmek istiyorum...

Bazıları yiyiyosa dağa çık demiş rahat olsun canı gönlü, dağlara çıkıp seni de indirmesini bilirim...Aklını başına devşir hangi taraftasın .........
supervise kullanıcı ismine sahip olan üye arkadaşım sana sesleniyorum:
Yukarıda ki sözlere tamamiyle katıldığımı ve eline tüfeği alıp dağda terörle uğraşmakla herşeyin bitmediğini vurgulamak istiyorum.Burası Türkiye her çeşit insan var.Dün akşam haberleri izleseydin bu sözleri söyleyemezdin.İstanbul'da bir mahallede kanlı terör örgütü pkk yanlısı bir grup insan halkın kafasını karıştırıp,milletimizi bölme çabalarındaydı.sanki ben istemem Mehmetçiklerimizin yanında omuz omuza o şerefsiz,adi pisliklerle çatışmayı.Ama dediğim gibi ülkeyi sadece dış etmenler incitmiyor.herkesinde bildiği gibi içimizde de var bunların kolları.Bu yaptığımız eylemler ise Halkımızın milliyetçi duygularını bir adım daha öne çıkararak,bölücülere kanmamalarını sağlıyor ve sağlayacaktır da...ama sen demek ki bunu düşünemeyecek kadar çiğ bir insan mışsın:farao:

Bursa'lı motosikletçilerimizi canı gönülden kutluyorum.. :rendeer:



Burdur'da düzenlemek için kolları sıvamıştım.. Ama izin çıkmadı.. :pale:

Serhat arkadaşım ben de çok uğraştım Eskişehir'de ama yapamadım organize edemedim milleti.:pale:Ama bayrağımı motoruma asmayı da ihmal etmedim tabi :cat:
 
Katılım
7 May 2007
Mesajlar
532
Bursadaki organizasyon gerçekten ÇOK güzeldi, çok duygulandığımı hissettim, saat 17:10 civarlarında pazar meydanına geldim ve 18:40 a kadar oradaydım (18:20ye kadar taksi duragındaki bankta 18:40 a kadar motorların çıkış yaptığı yerin sağındaydım goren olduysa :)).

Ben en az 180 araç saydım ki aralarda çok daha falza olduğundan eminim, içimden şu 2 duşunce geçiyordu surekli;
"Ne mutlu Türküm diyene!"
ve
"Bu sene sadece izleyebildiğim bu etkinliğe seneye öyle yada böyle katılmazsam adım Berkay değil :)" (kaskımı almamla sanırım seneye artçı olmamın önunde bi engel kalmayacak :))

saat 18den itibaren 5-10sn de bir motor geliyordu fakat saat 18:20 de gelen devasa motosiklet grubundan sonra ciddi bir kalabalık oldu bende yerimden fırladım o anda motorların yanına gittim :p. Sonra bayraklar dağıtıldı, meşaleler yakıldı ve polis eşliğinde meydandan çıkıldı :rendeer:.

Çekebildiğim 5-6fotoğraf;

18:20 sıralarında gelen büyük grubun başı;
2grubungeliigp3.jpg


büyük grubun ortası;
2gruportaft5.jpg


ve büyük grubun sonu :mrgreen:;
2grupsonqy2.jpg


Çıkmaya hazırlanırken;
kmayahazr1oe1.jpg


Hazırlıklar tamamlanırken;
kmayahazr2qg9.jpg


Ve çıkıştan hemen önce;
karkenhe1.jpg


---Vede bu da Telefon ile çektiğim çok kötü çıkmış olan vidyo, sebebini bilmiyorum, sadece yaklaşık olarak kaç ne kadar kalabalık vardı fikriniz olsun diye koyuyorum---
>>>Beklemekteyim, sizi bekletmemek için cevabı koyuyoum video hazır olunca eklerim.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Eki 2007
Mesajlar
8
Size De Helal!

Sevgili Bursali Motorcu Kardeşlerim! Gerçekleştir
Miş Olduğunuz 29 Ekim Kortejinde Emeği Geçen Ve Katilan Herkezi Tebrik Ediyorum! Sizin De Bildiğiniz Gibi Biz De Istanbulda çok Büyük Ve Ses Getiren Bi Kortej Gerçekleştirdik! Dilerim Ki Bu Tarz Toplanma Ve Birlik Olaylarini Sadece Cumhuriyet Bayramlarimiz Için Gerçekleştirelim Bundan Böyle! Bir Daha Asla Terör Olayi Olmasin Ki,biz De Bunu Protesto Amaciyla Bir Araya Gelmeyelim Inşallah!
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Tebrikler Bursa :cat:

Daha fazla fotoğraf istiyoruz :)..

Her il maaşallah gerekeni çatır çatır yaptı..
Yüreğinize sağlık sizinde..
 
Super Moderator
Katılım
23 Mar 2006
Mesajlar
3,850
tebrikler Bursa MT
emeğinize yüreğinize sağlık
tüm türkiyede tek yürek tek vücut olmayı başardık sanırım:cat:
 
Katılım
7 Tem 2006
Mesajlar
2,052
Muhteşem bir gündü...Oradaydım!...Bazı kırıcı şeyler yaşansa da motorcular arasında her şeye rağmen güzeldi...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst