Burgman 400 (k3-k7) mi, Majesty 400 mü?

Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
Joyride'a kardeş gelmesinin zamanı geldi gibi ....

- konforlu olsun,
- az yaksın,
- uzun menzilli olsun,
- sele altı büyük olsun,
- servisi-parçası olsun,

muhtemelen 2006 model yılı 2.el düşünüyorum.

iki model de çok yakın gibi, karar veremiyorum, ne dersiniz?
 
Katılım
11 Mar 2006
Mesajlar
92
iki motor arasında bende kararsızım. arkadaşlar o değerli yorumlarınızı eksik etmeyin lütfen
 
Katılım
29 Eki 2007
Mesajlar
2,233
Joyride'a kardeş gelmesinin zamanı geldi gibi ....

- konforlu olsun,
- az yaksın,
- uzun menzilli olsun,
- sele altı büyük olsun,
- servisi-parçası olsun,

muhtemelen 2006 model yılı 2.el düşünüyorum.

iki model de çok yakın gibi, karar veremiyorum, ne dersiniz?

Burgman için 100 km'de 3.5 lt yakıyor deniyordu.Majesty içinse en az 4-4,5 gibi bir rakam duymuştum.Konfor olarak ikisi de birbirine yakındır sanırım ama burgman için scooterların mercedesi derler zaten bilirsin.Uzun menzilli yollarda sorun yaşayacağını hiç sanmam burgman ile:cat:Servis ve de parça olaraktan da suzuki diyorum ben yine de:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Eki 2007
Mesajlar
260
sevgili arkadasım uzerınde burgman yazan her motoru(modelını) kullandım.Yamaha honda ve suzuki bunların hepsi iyidir.400 cc klasmanında silver 2 sılındırdır.Yakısına kabulum dersen en hızlısı odur.İkinci eli en iyisi burgmandır.kolay kolay sorun yaratmaz.Parcası kolay bulunur servısı coktur aynı honda gıbı.Tamamen sahsi yorumum olarak sıralama yaparsam
1 Burgman 2 honda 3 yamaha
hondanın 2. sıraya alma sebebim yakıt nedenıyledır.
satarken burgmanı en rhat satar akıllı kullanırsan 4 lıtreyle dunyayı gezersin.Elin alet tutuyorsa tüm bakımlarını kendin rahatlıkla yaparsın.
Eger 2 silindir alıcam paramda var dersen burgman 650 son noktadır.Amerikada en cok satan touring scooterdır.
Sonuç olarak ben 400 burgman derim.
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
sevgili arkadasım uzerınde burgman yazan her motoru(modelını) kullandım.Yamaha honda ve suzuki bunların hepsi iyidir.400 cc klasmanında silver 2 sılındırdır.Yakısına kabulum dersen en hızlısı odur.İkinci eli en iyisi burgmandır.kolay kolay sorun yaratmaz.Parcası kolay bulunur servısı coktur aynı honda gıbı.Tamamen sahsi yorumum olarak sıralama yaparsam
1 Burgman 2 honda 3 yamaha
hondanın 2. sıraya alma sebebim yakıt nedenıyledır.
satarken burgmanı en rhat satar akıllı kullanırsan 4 lıtreyle dunyayı gezersin.Elin alet tutuyorsa tüm bakımlarını kendin rahatlıkla yaparsın.
Eger 2 silindir alıcam paramda var dersen burgman 650 son noktadır.Amerikada en cok satan touring scooterdır.
Sonuç olarak ben 400 burgman derim.

::plus1:: kesinlikle katılıyorum...
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
majesty'yi de gidip inceledim, içime sinmedi. yani güzel motor ama sanki burgy daha bana göre gibi...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
12 Tem 2008
Mesajlar
1,800
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
...

sevgili arkadasım uzerınde burgman yazan her motoru(modelını) kullandım.Yamaha honda ve suzuki bunların hepsi iyidir.400 cc klasmanında silver 2 sılındırdır.Yakısına kabulum dersen en hızlısı odur.İkinci eli en iyisi burgmandır.kolay kolay sorun yaratmaz.Parcası kolay bulunur servısı coktur aynı honda gıbı.Tamamen sahsi yorumum olarak sıralama yaparsam
1 Burgman 2 honda 3 yamaha
hondanın 2. sıraya alma sebebim yakıt nedenıyledır.
satarken burgmanı en rhat satar akıllı kullanırsan 4 lıtreyle dunyayı gezersin.Elin alet tutuyorsa tüm bakımlarını kendin rahatlıkla yaparsın.
Eger 2 silindir alıcam paramda var dersen burgman 650 son noktadır.Amerikada en cok satan touring scooterdır.
Sonuç olarak ben 400 burgman derim.


Evet KeLiMesi KeLimeSine Katılıyorum arkadaşa Ve ayriyeten Majesty kullanısı Kimi ÇevirirSen Çevir Gönlünde Burgman Yatar :))
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
5,134
kesinlikle burgman derim pek çok scooter ve maxisini kullandım ama burgman kadar rahatını görmedim açıkçası ayrıca eklemem gerekirse çok yakın bir arkadaşım antalya kemerden istanbula geldi burgmanıyla (= istanbuldada bol bol şile istanbul yaptık hafta sonları :D
 
Katılım
13 Şub 2006
Mesajlar
558
yorumlarınız için teşekkürler, son dakika potaya silverwing de girdi, bence son hız yakıt tüketiminden daha az önemli olduğu için Burgman aldım. bir de SW'de yolcu ayak dayama biraz yukarıda ve motosiklet usulü, çok konforlu değil.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst