bunların amacı ne acaba???

Katılım
13 Mar 2007
Mesajlar
353
baş rolünü mel gibson un oynadıgı filmdeki o cetelerdeki adamlara benziyolar adam bide g-string giymiş yani kocaman bir O (yuvarlak)
 
Katılım
2 Ağu 2007
Mesajlar
1,378
tobe tobe bısey soylerdım sımdı ama olmaz...şaşşşşııırrrrmmmııışşşşş bunlar ya...baska bısey dıyemıcem
 
Katılım
30 Ağu 2006
Mesajlar
383
bunlar aç karnına içilen votkanın etkileri olsa gerek...

allah akıl fikir versin, benden uzak tutsun....
 
Katılım
23 Haz 2006
Mesajlar
1,239
hay sizinnn be o .........................:mrgreen: motorun sesi sinek vızıltısı gibi
 
Süper Moderatör (BBRR)
Katılım
12 Haz 2005
Mesajlar
8,442
motor iki zamanlı ondan öle vızıltı gibi sesi.. gey arkadaşlar fantazi yapmış.. adı üstüde fantazi :).. siz hiç g-string giyen normal erkek gördünüzmü :cherry:..

bide safmış gibi bunların amacı ne diye başlık açmışınız. Amaç belli :cherry:
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
motor iki zamanlı ondan öle vızıltı gibi sesi.. gey arkadaşlar fantazi yapmış.. adı üstüde fantazi :).. siz hiç g-string giyen normal erkek gördünüzmü :cherry:..

bide safmış gibi bunların amacı ne diye başlık açmışınız. Amaç belli :cherry:

slm,
"Hababam sınıfı askerde" filminde Mehmetali Erbil'de g-string giyip scooter'in üstüne binmişti.....
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
nerdeee buldun bu manyakları ben iki aydır ariyom bunları belediyeye şikayet etmiştim onları yakalayın kaçmasın lar haaaa haaaahaaaaaaaaaaaaaaaa:mrgreen:allahta sizi güldürsün
 

aYe

Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
7 Haz 2007
Mesajlar
3,875
Barış ve kardeşlik, çevrecilik ve global ısınma, tema, meşe, palamut, erezyon, korezyon, baba benii okulaa göndeerrrrr:queen:
 
Katılım
7 Ağu 2007
Mesajlar
165
motor delısı dıe bunlara dıolar sanırım ama baya abartmıslar bunlar kısa fılm cekmısler heuaheuahe
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst