- Katılım
- 5 Nis 2006
- Mesajlar
- 96
- Konu Yazar
- #1
bu moto regnum 250 maxi motorun sıfırını sahibinden.com,daki bir motorbayii 5.500 liraya satıyor..
bence çok cazip bi fiyat..motorun kendisinide dün tesadüfen gördüm..yakından baktım çok heybetli duruyor..
regnum motoru almayı düşünüyorum..acaba bu motoru yakından gören,inceleyen,kullanan varmı..
yada bilgisi olan..
bumotoru satan firma hakkında da bilgisi,tecrübesi olan varmı arkadaşlar..
bence çok cazip bi fiyat..motorun kendisinide dün tesadüfen gördüm..yakından baktım çok heybetli duruyor..
regnum motoru almayı düşünüyorum..acaba bu motoru yakından gören,inceleyen,kullanan varmı..
yada bilgisi olan..
bumotoru satan firma hakkında da bilgisi,tecrübesi olan varmı arkadaşlar..