Diğer BuMoto Regnum 250 maxi scooter

Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
bu moto regnum 250 maxi motorun sıfırını sahibinden.com,daki bir motorbayii 5.500 liraya satıyor..
bence çok cazip bi fiyat..motorun kendisinide dün tesadüfen gördüm..yakından baktım çok heybetli duruyor..
regnum motoru almayı düşünüyorum..acaba bu motoru yakından gören,inceleyen,kullanan varmı..
yada bilgisi olan..
bumotoru satan firma hakkında da bilgisi,tecrübesi olan varmı arkadaşlar..
 
Katılım
5 Nis 2006
Mesajlar
96
Bumoto regnum 250 kullanan hiç yokmu..??
hiç görende mi yok..
yaw bari bumoto hakkında bilgi sahibi olan biri olsa..
kalitesi,kullanması,servisi,yedekparçası filan nasıl güvenilirmi...???
 
Katılım
28 Eki 2012
Mesajlar
1,043
Bumoto fabrikası yalan oldu, çinlinin berbat işçiliği olanlarından. Şubat ayında fuarda yakından inceledim motor alıcaktım o zamanlar. Aklıma şükür almamışım, uzak durun pişman olursunuz.
 
Katılım
3 May 2006
Mesajlar
4,537
Fiyati epey dusmus sanki:) cok cazip hale gelmis, eski 150 zat gibi cikmasinda:)

Evimin yakininda mondi bufalo var, adam koli bandiyla on gogsu bantlamis:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst