- Katılım
- 23 May 2007
- Mesajlar
- 1,062
- Konu Yazar
- #1
Kardeşim ilk pası sen attın bende verkaç edeyim dedim:cherry:
:rendeer:Doğum Günün Kutlu Olsun.Bu Yeni Yaşında Hayat İsteklerin Doğrultusunda ve Hep Olumlu Yönde Olması Dileklerimle:rendeer:
Nice Senelere Hep Birlikte İnşaallah:rendeer:
haydin Hamza'gile gidioss
Pasta kesmeye::dpac::
:rendeer:Doğum Günün Kutlu Olsun.Bu Yeni Yaşında Hayat İsteklerin Doğrultusunda ve Hep Olumlu Yönde Olması Dileklerimle:rendeer:
Nice Senelere Hep Birlikte İnşaallah:rendeer:
haydin Hamza'gile gidioss