Bu Hondanın Hangi Modelidir???

Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290



ben bu motoru ilk kez gördüm...

fakat öğrendim,
aslında şaşırdım ama,
paylaşmak isteim...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Çok garip bi başlık olmuş.... Bilmiyor olamassın.... :p
 
Katılım
27 Tem 2006
Mesajlar
6,290
cbr 150 hindistan pazari icin uretilen versiyonuydu sanirim bu..

malesef dostum cevabın bu oldugunu ben bilmiyordum,
daha doğrusu tek kolu bir 500 cc altı motor olduğunu bilmiyordum,

ve görüncede şaşırdım,,,

bu arada cidden bilmiyordum...

teşekürler...

Bu Arada Bir Tanıdıgınızda Bu Çatalın(salıncağın) Jantlı Olanı Varsa Satan Görüşmek İsterim...
Aramıştım ve bulamamıştım Bir Ara...
 
Katılım
10 Haz 2006
Mesajlar
6,542
cbr 150 hindistan pazari icin uretilen versiyonuydu sanirim bu..

Görüyorum ve arttırıyorum :p

Cbr 150 , fakat jant modifiyeli. :wiinkk:

hondacbr150export.jpg
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Motorun vitesi sagda mi?
Yoksa ben yine fazla mi kaçirdim?:silent:
 
Katılım
5 Kas 2007
Mesajlar
3,893
malesef dostum cevabın bu oldugunu ben bilmiyordum,
daha doğrusu tek kolu bir 500 cc altı motor olduğunu bilmiyordum,

ve görüncede şaşırdım,,,

bu arada cidden bilmiyordum...

teşekürler...

Bu Arada Bir Tanıdıgınızda Bu Çatalın(salıncağın) Jantlı Olanı Varsa Satan Görüşmek İsterim...
Aramıştım ve bulamamıştım Bir Ara...

Sen ne diyosun ya
Bendeki aprilia rs50 de bile tek çatal vardı :)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
yok o arka fren, arka frende yağlı disk ön fren gibi.

ama 150 oldugunu nerden anladınız?

Motorundan anladik.:)
Pedalin arkasinaki zamazingoyu gorunce vites pedalini saga mi almis diye dusundum.:mrgreen:

Buna benzer bir aparati pist için hazirladigimiz motorlara takiyoruz.
Vites dusururken debriyaj kullanma gerekliligini ortadan kaldiriyor.

Replikayi da gorunce dedim hayirdir insallah.
Gerçi motorun durusuna baksak demiycez ama kafa guzel olunca boyle oluyor.:p
 
Katılım
21 Nis 2007
Mesajlar
2,162
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bu Honda'nın CBR150 modelidir.Yaklaşık 24 hp güç üretebiliyor...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst