bu adam işibiliyoo

Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
güzel bir video...ducati'nin en sevdiğim modellerinden biri makina...yalnız karşısına traktör çıktığında nasıl öyle durabildi hayret ettim doğrusu...yoksa abs'mi var bu modellerde...:silent:
 
Katılım
13 Ağu 2006
Mesajlar
333
Video devamlı suretle birleştirilmiş, motoru cekerken hızlı gidiyor zaten durabılcek gıbı deyıl sonra yolu cekerken coktan yavaşlamış gösteriyor motoru.

Anlatmak istediği adam traktörü uzaktayken ve hızlıyken görüyor ama riske girmek yerine yavaşlıyor :)
 
Katılım
6 Mar 2007
Mesajlar
565
veri geri manyaki nasıl durduki o adami hahah süper be kanki sence adamı neden yanına almadı o durduran
 
Katılım
21 Haz 2007
Mesajlar
2,032
veri geri manyaki nasıl durduki o adami hahah süper be kanki sence adamı neden yanına almadı o durduran


otostopcu yu soruyosan elemanın ne koruması nede kaskı vardı dikkat ettiysen motosikletli olayı çözmüş gayet nizani kullanıyor makinayı..ama en sonunda kuşun yaptıgı terbiyezilik komik yaw:queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst