Bisan powercub modifiye yapacağım cubcular el atın

Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
marka model ne motorunun belki piyasasını bilen çıkar.ikinci el sitelerinde fiyatlarına da bakabilirsin

yav işde seninkinden bisan powercup 70 turuncu:cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:18 ----------



yav işde seninkinden bisan powercup 70 turuncu 1 sene kullandım burda kimisi 300 diyor kimisi 650 ye ver bana diyor acaba en fazla kaça satabilirim[/QUOTE]

400-650 sorunsuzsa 500den aşşağı verme bence.şu sahibinden.com'daki balıkesir plaka motor mu?
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
evet arkadaşlar yarın memlekete dönüp motoruma kavuşuyorum inşallah.birkaç maddelik liste yaptım.yetiştirebildiğim kadarını yapacağım.10 günsonra dönş var yine.o zaman foto koyarım.işte liste:

1)iyi bir temizlik
2)siyah kaplı olan parklaa mavi ampul takılması
3)kırık grenajın zerinde çalışma
4)göstergelrein mavi ışıklandırılması
5)bozuk olan uzun-kısa düğmesinin değişimi
6)buji bakımı gerekirse değişimi
7)hava filtresi bakımı
8)bozuk ayak marşının tamiri
9)ön çamurluğun alçaltılması(amortisör ayarlarıyla oynanarak)
10)önden arkaya bir çift ince beyaz şerit çeklmesi
11)jantlara mavi şerit
12)bir kaç led takılması(motorun altına mavi renk)
13)arka amasörün spiralinn mavi boyanması
14)arka fara şekil verme çalışması
15)ön farın beyaz ampüle çevrilmesi.
16)deşilmiş olan egostun tamiri ve sesin azaltılması
 
Katılım
14 Ara 2009
Mesajlar
224
evet arkadaşlar.motoruma biraz değişiklik yaptım.öncelikle motor kısmında hava filtresi temizlendi,ngk buji takıldı.görünüm olarak jantlara mavi şerit çekildi,parklara mavi ampul takıldı,gösterge paneli ampulleri mavileriyle değiştirildi,kırık yangrenajın üstü alev şeklinde bir aksesuarla kapatıldı(son resimde görünüyor,sadeliği bozdu ama gerekliydi),GEREKSİZ STICKERLER SÖKÜLDÜ,ön çamurluktaki mavi reflektörler maviğ parklar ve göstergeler ve mavi jant şeritleri bnce uyumlu oldu.mavi parkların yanık olduğu resimde aynalar yok.ampulleri taktığım gibi resim çekme hevesiyle unutmuşum şu an takılılar motora.işte yeni resimler

9ifwbr.jpg


2wp2ohj.jpg


168vs5i.jpg


2jeyeqv.jpg


2q2o1a0.jpg


rshj4g.jpg


orp9xf.jpg


14mx6c9.jpg


2q9hqo5.jpg


295s30y.jpg


önerilerinize açığım:rendeer:
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
9
buna modifiye yapmak istiyosan;

1.)yanak
2.)farlara çorap
3.)koltuğa deri
4.)arka çamurluğa dövme
5.)tanesi 55 tl den iki çelik cant
6.) manifotlu eksoz
 
Katılım
20 Şub 2013
Mesajlar
1
arkadaşım bence motorun gzl ama aşırı aksesuar var ama bu arada arkadaşlar benmde bi cup 100 lük var motor fıstık gibi koltuk beyaz teker yanakalrı yaptım önde kafada ve ön gövdede dama var (carbon) yanlarda beyaz alevler var vs başka n eyapabilirim sizce
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst