samet27 Katılım 18 Eki 2005 Mesajlar 1 24 Eki 2005 Konu Yazar #1 arkadaşlar varmısınız bu mevsimde geziye ama ben öyle yakın geziye gitmem uzak olmalı geziye gitmek isteyen varsa imeyl atsın okkkkkkkkk beye beye
arkadaşlar varmısınız bu mevsimde geziye ama ben öyle yakın geziye gitmem uzak olmalı geziye gitmek isteyen varsa imeyl atsın okkkkkkkkk beye beye
ferhattt Katılım 24 Eki 2005 Mesajlar 3 24 Eki 2005 #2 slm samet seninlenere istersen orada bulusalim okkkkkkkkkkk