bir memleket gazisine cıkan varmı??????

Katılım
18 Eki 2005
Mesajlar
1
arkadaşlar varmısınız bu mevsimde geziye ama ben öyle yakın geziye gitmem uzak olmalı geziye gitmek isteyen varsa imeyl atsın okkkkkkkkk beye beye
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst