Bir aydır paylaşamadığım sevincim

Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Herkese merhaba arkadaşlar avcılarda oturuyorum adım yasin yaş 26 yıllardır hevesim vardı en sonunda bende katıldım aranıza bir ay önce sahibi oldum motorun ama tembellik ve havalardan dolayı resim çekmek nasip olmadı bugun sabah 08:05 te uyandım baktım hava mis atladım bastım avcılar sahile hem dolaştım turladım hemde tanışma için resim çekindim motorum 2013 model 17 km de ben aldığımdan beri 450 km yaptım allah herkese gönlündeki motoru nasip etsin benim gönlümdeki bu değil ama benim için büyük bi adım Buyrun resimler 😊







Buda bonus olsun 😊(maşallah demeyi unutmayın lütfen😄)




Buda ilk ekipmanım olan montum oxford melbourne air 2.0 merak eden arkadaşlar için şirinevler motoplustan 370 liraya aldım fiyatı 470 ti ama ufak defosu yüzünden 100 lira indirimli aldım galiba montum motorumdan daha çok dikkat çekiyor henüz tam kafa yapıma uygun kaskı bulamadım eldiven ve korumalı kotumda eksik onları da ihmal etmeden alıcam nese sizi resimlerle baş başa bırakıyım artık 😄 herkese kazasız belasız keyifli sürüşler.





Not:Mobilden açtım konuyu umarım sıkıntı olmaz
Dipnot:Konu açmak ne zormuşya ☺️
 
Katılım
21 Mar 2015
Mesajlar
2,520
Hocam hayırlı olsun. Herkesin gönlünde bir aslan yatar ama önce kedi almak lazım, birden aslan almak olmaz, adamı yutar :)

Siz en doğrusunu yapmışsınız. Kazasız belasız kullanın inşallah.
 
Katılım
4 Nis 2015
Mesajlar
996
Hayırlı olsun inşallah,Rabbim gönlünde yatanı da hakkında hayırlı eylesin keyifli sürüşler dilerim..
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
Hayırlısı olsun kardeşim, arayı çok açma :)
 
Katılım
9 Mar 2015
Mesajlar
162
Hepinize çok teşekkürler arkadaşlar iyi dilekleriniz için 😊
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst