- Katılım
- 9 Mar 2015
- Mesajlar
- 162
- Konu Yazar
- #1
Herkese merhaba arkadaşlar avcılarda oturuyorum adım yasin yaş 26 yıllardır hevesim vardı en sonunda bende katıldım aranıza bir ay önce sahibi oldum motorun ama tembellik ve havalardan dolayı resim çekmek nasip olmadı bugun sabah 08:05 te uyandım baktım hava mis atladım bastım avcılar sahile hem dolaştım turladım hemde tanışma için resim çekindim motorum 2013 model 17 km de ben aldığımdan beri 450 km yaptım allah herkese gönlündeki motoru nasip etsin benim gönlümdeki bu değil ama benim için büyük bi adım Buyrun resimler 



Buda bonus olsun
(maşallah demeyi unutmayın lütfen
)

Buda ilk ekipmanım olan montum oxford melbourne air 2.0 merak eden arkadaşlar için şirinevler motoplustan 370 liraya aldım fiyatı 470 ti ama ufak defosu yüzünden 100 lira indirimli aldım galiba montum motorumdan daha çok dikkat çekiyor henüz tam kafa yapıma uygun kaskı bulamadım eldiven ve korumalı kotumda eksik onları da ihmal etmeden alıcam nese sizi resimlerle baş başa bırakıyım artık
herkese kazasız belasız keyifli sürüşler.


Not:Mobilden açtım konuyu umarım sıkıntı olmaz
Dipnot:Konu açmak ne zormuşya



Buda bonus olsun

Buda ilk ekipmanım olan montum oxford melbourne air 2.0 merak eden arkadaşlar için şirinevler motoplustan 370 liraya aldım fiyatı 470 ti ama ufak defosu yüzünden 100 lira indirimli aldım galiba montum motorumdan daha çok dikkat çekiyor henüz tam kafa yapıma uygun kaskı bulamadım eldiven ve korumalı kotumda eksik onları da ihmal etmeden alıcam nese sizi resimlerle baş başa bırakıyım artık


Not:Mobilden açtım konuyu umarım sıkıntı olmaz
Dipnot:Konu açmak ne zormuşya