Bilkentten selamlar

Katılım
24 Ocak 2006
Mesajlar
4,007
Tekrar hoşgeldin.CBF150 mantıklı bir makine gibi geldi bana.Km.'de 2lt'de yakıt tüketimi olan bir makina gayet şık durur.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
Hoşbulduk bu arada arkadaşlar, sağolun. Sezon geçiyor, hala bir demir atım yok ama gelecek sezona bomba gibi gireriz hep beraber umarım :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
Sonradan görme zengin çocuğu değilim, kurye motoruna bindim diye oturup ağlamam merak etmeyin :) Tek derdim, uzunca bir süre kullanabileceğim, 120-130 civarı hızları ıkınmadan sıkılmadan boğulmadan gören, uzun mesafelerde malum bölgeleri ağrıtmayadan beni taşıyacak, kafam bozuldu mu üstüne atlayıp bi İstanbul'a kadar açılabileceğim, sorun çıkarmayacak, beni servis servis gezdirmeyecek bir motor. CBRnin güzelliği kalitesi malum da... Sanki 100den sonra bağırmaya başlayacak gibi (Tabi sadece forumlardan kalma gözlemim bu, üstüne binmişliğim bile yok:salut:). Sen ne dersin bu işe?

vala hacım bunun zenginlikle fakirlikle sonradan görmelikle alakası yok gönlün hangisinden yanaysa onu alırsın biz sadece fikrimizi söyleriz ben yaklaşık 6 aydır kullandığım için soranlara tavsiye ediyorum bugüne kadar bir eksikliğini görmedim beni tatmin ediyor ama tabi alışınca artık her insan gibi bir süre sonra daha büyüğüne geçmek istersin ki bu da doğal. karar senin.
 
Katılım
22 Mar 2005
Mesajlar
1,096
vala hacım bunun zenginlikle fakirlikle sonradan görmelikle alakası yok gönlün hangisinden yanaysa onu alırsın biz sadece fikrimizi söyleriz ben yaklaşık 6 aydır kullandığım için soranlara tavsiye ediyorum bugüne kadar bir eksikliğini görmedim beni tatmin ediyor ama tabi alışınca artık her insan gibi bir süre sonra daha büyüğüne geçmek istersin ki bu da doğal. karar senin.

Yanlış anlaşılmasın, sana bir lafım yok :wiinkk:
Ben sadece naked sınıfındaki motorlara pizzacı motoru tarifinden pek hazetmiyorum. Hocalarımdan birinde CBF 900 Hornet var ve motordan anlayan anlamayan herkes gelip "Bu kadar para verilip pizzacı motoru mu alınır, niye sport bişey almadın" diye yorum yapıyor kendince. O yüzden şu pizzacı motoru lafından hazetmem pek, tepkim sana değildi.
Motor hadisesine gelince... Gönül ne cıbır çeker, ne cebefe, fazer ister, ER-6f ister, VFR 800 ister (sonuncusu ağır bastı) ama şöyle bi beş altı seneliğine bu ufaklıklarla oynamak lazım gelir tabi. CBF 150 daha güçlü ve de hızlı gibi geldi bana, uzun süre oynamak için daha uygun bir makine sanki. Cıbırın güzelliğine, ateşine diyecek lafım yok yoksa tabii ki :wiinkk:
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
3 Haz 2006
Mesajlar
1,181
hoca senin hornet dediğin canavar bir makine be ne pizzacısı, bir pizzacı tükanına bedel bana göre.
benim anlatmak istediğim yani hangisi hoşuna gidiyorsa onu al kim ne derse boş. cbr yada başka makineyi ben yapmadım, hayatım boyunca da kullanacağım motor değil, sadece başlangıç ve başlangıç için de ideal
 
Katılım
3 Ocak 2006
Mesajlar
4,679
Hoşgeldin :rendeer: :bestmt:



smiliegeneratortest14ao.png
smiliegeneratortest22iv.png
smiliegeneratortest31qe.png
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst