Forumdan Uzaklaştırıldı
- Katılım
- 6 Eyl 2009
- Mesajlar
- 90
- Konu Yazar
- #1
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Dgs ile beykent universitesine basladim bu sene uzun bi sure sonra yeniden okula gitmek ciddi anlamda zor geliyo ama 2 yillik universitede artik cok gecerli sayilmiyor malesef herneyse beykentte okuyan arkadaslar varsa tanismak selamlasmak isterim 