kevın1 Katılım 13 Eyl 2008 Mesajlar 688 7 Kas 2008 #41 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız inşallah
OzCaN35 Katılım 15 Eyl 2007 Mesajlar 732 7 Kas 2008 #42 Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar sağolun varolun:rendeer: Rodaj bitcek inşallah 1 haftaya Şuan 260 km lerde falan daha 2 gün oldu alalı hesabı siz yapın:cherry:
Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar sağolun varolun:rendeer: Rodaj bitcek inşallah 1 haftaya Şuan 260 km lerde falan daha 2 gün oldu alalı hesabı siz yapın:cherry:
nf500 Katılım 17 Tem 2008 Mesajlar 272 8 Kas 2008 #43 Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanırsın inşallah bu arada motorda cayır cayır yanıyor haa :cat:
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanırsın inşallah bu arada motorda cayır cayır yanıyor haa :cat:
hızlıcesi2 Katılım 26 Nis 2007 Mesajlar 1,755 8 Kas 2008 #44 özcan hayırlı olsun kardeşim şimdi okudum allah kaza bella vermesin dikatlı kulan :rendeer:
c-maximus Katılım 13 Ocak 2007 Mesajlar 93 8 Kas 2008 #45 hayırlı olsun.kazasız bineriz inşaallah.:cat:
kawasaki26 Katılım 31 Eki 2008 Mesajlar 439 8 Kas 2008 #46 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı olsun çok güzel maaşallah sabrın sonu işte bende sabrediyorum ama daha çok sabretmem lazım
Cadence Katılım 1 Eyl 2008 Mesajlar 340 9 Kas 2008 #47 Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir. hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler ..
scan77 Katılım 28 May 2007 Mesajlar 90 9 Kas 2008 #48 hayırlı uğurlu olsun.Allah kaza bela vermesin...
Olcan138 Super Moderator Katılım 15 Kas 2005 Mesajlar 5,081 10 Kas 2008 #49 Ben de derin bir "Ohh" çektim artık... Tarihteki önemli olaylar arasına girmeli artık bu Güle güle kullan Özcan, rüzgarın kesilmesin...:cat::rendeer:
Ben de derin bir "Ohh" çektim artık... Tarihteki önemli olaylar arasına girmeli artık bu Güle güle kullan Özcan, rüzgarın kesilmesin...:cat::rendeer:
sahinbirinci Katılım 30 Eyl 2006 Mesajlar 2,078 10 Kas 2008 #50 hayırlı olsun nice km leri kazasız belasız aşman dileklerimle
karmacoma Katılım 31 Mar 2007 Mesajlar 1,646 10 Kas 2008 #51 motoru mıncıklamıştım ama topiği yeni gördüm, hayırlı olsun öcü, kazasız belasız kullanman dileğiyle, sabrına hayran olduğum. kavuştun şükür.
motoru mıncıklamıştım ama topiği yeni gördüm, hayırlı olsun öcü, kazasız belasız kullanman dileğiyle, sabrına hayran olduğum. kavuştun şükür.