Bekleyen Derviş Cbf150'sine Ermiş "Hayırlı olsun OzCaN35"

Katılım
15 Eyl 2007
Mesajlar
732
Herkese ayrı ayrı teşekkür ederim arkadaşlar sağolun varolun:rendeer:

Rodaj bitcek inşallah 1 haftaya:p Şuan 260 km lerde falan daha 2 gün oldu alalı hesabı siz yapın:cherry:
 
Katılım
17 Tem 2008
Mesajlar
272
Hayırlı uğurlu olsun. Kazasız belasız kullanırsın inşallah
bu arada motorda cayır cayır yanıyor haa :cat:
 
Katılım
26 Nis 2007
Mesajlar
1,755
özcan hayırlı olsun kardeşim şimdi okudum allah kaza bella vermesin dikatlı kulan :rendeer:
 
Katılım
31 Eki 2008
Mesajlar
439
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun çok güzel maaşallah sabrın sonu işte bende sabrediyorum ama daha çok sabretmem lazım
 
Katılım
1 Eyl 2008
Mesajlar
340
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
hayırlı olsun kazasız belasız sürüşler .. :)
 
Super Moderator
Katılım
15 Kas 2005
Mesajlar
5,081
Ben de derin bir "Ohh" çektim artık... Tarihteki önemli olaylar arasına girmeli artık bu :p


Güle güle kullan Özcan, rüzgarın kesilmesin...:cat::rendeer:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
motoru mıncıklamıştım ama topiği yeni gördüm,
hayırlı olsun öcü, kazasız belasız kullanman dileğiyle,
sabrına hayran olduğum.
kavuştun şükür.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst