Bayramda Belgrat ormanında enduro sesleri (resimli)

Katılım
6 Tem 2005
Mesajlar
227
Bayramda Belgrat ormanında enduro sesleri (resimli)
Bayramın 3 günü sıkıldık şehir havasından arkadaşlar olarak karlaştırdık Belgrat yapalım ama bir arkadaşımız tembellik yapıp buluşmaya geç kalınca biz gidelim yanına dedik bir gaz riva Ahmet tembel endurocu))))
Gelen arkadaşlar karpedyen,endurocu58,fataltıy, Ahmet kazasiz sürüşler arkadaşlar

Ve hedef gümüş dere mevki

Ve Ahmet ağabey nin çifliğin de soluklananlım dedik bir kaç güzel görüntü


İşte benim beygiri aldattığım an )))))

Yavru doberman lar


Ve fazala zaman kaybetmeden enduro club ten sevgili çetin ağabey nin gurubuna bayramlaşmak için yol aldık ve ormanda kayıp olduk )))))


Ve motor seslerinden ekibi bulduk sicak bir karşılama ve bayramlaşma dan sonra aynen arazı keşif ve biraz antıraman


Bu kadar büyük bir mantarı ancak belgrat ta bulabilirsiniz ))) bir mantar bir kişiyı rahat doyurur )))

Resimlerle baş başa bırakıyorum







Ve ayrılık geldi çattı

Ahmet ağabeymiz de uğradıktan sonra yola devam

Tüm katılan arkadaşlara teşekkürlerimi sunar güzel bir gezi oldu saygılarımla (endurocu 58)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst