Bajaj Bajaj Pulsar RS 200 ABS Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Nis 2003
Mesajlar
2,836
Dünyanın ilk 3 bujili ateşleme sistemi ve 4 supap teknolojisine sahip Bajaj Pulsar RS 200’ün 24.5 HP’lik, enjeksiyonlu ve sıvı soğutmalı güç ünitesi, daha yüksek hızlara erişebilmeye imkan tanıyor.

6 ileri vitesli şanzımanı ve Nitrox şok emicili özel süspansiyon sistemiyle sunduğu sürüş özellikleriyle motosiklet severlerin beğenisini kazanan Bajaj Pulsar RS 200, yüksek performans beklentilerini rahatlıkla karşılayabiliyor.

Özel tasarlanmış güçlü şasenin yanı sıra Exhaust Tec performans egzosu ve ABS sistemli frenleriyle de yarış pistlerindeki performansı motosiklet tutkunlarına sunuyor.


Bajaj Pulsar RS200 Teknik Özellikleri

Motor "Tek Silindir 4 Zaman"
Silindir Hacmi (cm3) 200 cm³
Silindir Çapı ve Strok (mm) 72.0 x 49.0 mm
Sıkıştırma Oranı 11:1
Maksimum Güç 24,48 HP - 9750 d/d
Maksimum Tork 18.3 Nm - 8000 d/d
Soğutma Sistemi Sıvı
Yağlama Tipi Yağ pompası
Aktarma Zincir
Şanzıman 6 Vites
Ateşleme ECU
Çalıştırma Elektrik
Boyutlar (UxGxY)(mm) 2043x765x1114
Uzunluk (mm) 2043
Genişlik (mm) 765
Yükseklik (mm) 1114
Sele Yüksekliği (mm) 810
Aks Arası (mm) 1355
Yüksüz Ağırlığı (kg) 154
Yakıt Tankı Kapasitesi (lt) 13,0
Ön Süspansiyon Teleskopik
Arka Süspansiyon Helezonik yaylı, Nitrox tek amortisör
Ön FrenDisk (ABS)
Arka Fren Disk
Ön Lastik 100/80-17
Arka Lastik 130/70-17
Renk Siyah,Kırmızı,Sarı
Akü 12V/8Ah
Maksimum Yük Kapasitesi (kg) 314
Yakıt Gösterge/Rezerv Musluk Var
Vites Göstergesi Boş vites göstergesi
Katalitik Konvertör Var
İç Lastik - Ön Tubeless
İç Lastik - Arka Tubeless

RLDy6S.jpg


ItPSzu.jpg


7lPWxV.jpg


VCc1cV.jpg


CQcMDQ.jpg


Clgyxr.jpg


QR53fV.jpg


mcG0VR.jpg


li1y9K.jpg


vtzjzT.jpg


ojrbKu.jpg


4jxKAs.jpg


gpcXGT.jpg





 

Ekli dosyalar

  • Bajaj-Pulsar-RS-200-nasildir.jpg
    Bajaj-Pulsar-RS-200-nasildir.jpg
    50 KB · Görüntüleme: 61,798
Moderatör tarafında düzenlendi:
Katılım
28 Şub 2011
Mesajlar
3,434
evet vatana ve millete hayırlı olsun, inşallah kullanıcılar aldıklarında kaza bela yaşamadan kullanmayı nasip eder.
 
Katılım
18 Tem 2005
Mesajlar
1,146
başka renk gelmiyor mu ?
Sanırım full siyah iyi olabilirdi.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,927
Orjinal lastiklerle ABS nasıl bir tepki verir çok merak ediyorum. Özellikle arka lastiğin frene dokunasıya kaydığını düşünürsek ABS olmayan modelde. Metzeler lastik taktırdım çok fark etti daha 5-6 km gezdim ama farkı çok belli. Islak yolda kolay kolay patinaj çekmiyo artık.
 
Mardin İl Temsilcisi
Katılım
11 Kas 2014
Mesajlar
1,001
Ok gibi zıpkın gibi maşallah yavrum benim...dermişim :D 17-18 gün kaldı bekliyoruz :) sırada olan var mı :p
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ara 2014
Mesajlar
1,274
Saçma bir fiyatla gelmezse abs'lisi düşünülebilir.Sonuçta pulsarın grenajlısı.
Ha bir de umarım stop etme sorununu da halletmişlerdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Neden sadece önde abs var?
 
Katılım
24 Tem 2015
Mesajlar
296
sahibinden de 10.999 a ön sipariş alan bir firma var, eğer fiyat gerçekten böyle olacaksa hemen motorumu satışa çıkarıcam.
 
Seni unutmayacağız
Nur içinde yat
Katılım
8 Tem 2006
Mesajlar
968
Saçma bir fiyatla gelmezse abs'lisi düşünülebilir.Sonuçta pulsarın grenajlısı.
Ha bir de umarım stop etme sorununu da halletmişlerdir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:56 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:54 ----------

Neden sadece önde abs var?

Arkada da var yazmamışlar.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,927
Motor racing tarzı ama fabrikadaki fotoğraflarda hâla hindistanda zorunlu olan, yan oturan yolcunun ayaklarını koruması için takılan koruma ızgarası mevcut. Böyle bi motora yan oturulur mu ya :cherry:
 
Katılım
14 Tem 2004
Mesajlar
50
Garenajlı ve ABS'li 200 NS gibi. Selesi azıcık daha yüksek ve elbette daha yatarak, spor sürüş pozisyonu.

Vızıltı gibi ses çıkaran görünür egzosu olmayan racing şekilli, tırt tekerli, bir cadde motoru. Atak ve kent kullanımına uygun bir başlangıç motoru olabilir.

Benim anlamadığım, düşük hacimli (125, 200, 250cc) racing motorları. Evet bunların profesyonel yarışları da düzenleniyor sektördeki ticari ihtiyaçlar doğrultusunda ama bilhassa 125cc, 200cc gibi motosikletlerde; racing ruhuna uygun ses, ivmelenme beklememek gerek. (Bilhassa özel egzos takılmıyor, o aletlere değmeyecek ciddi masraf ve modifiyeler yapılmıyorsa).


Ustalaşıp ileride büyük hacimli, canavar gibi güç üreten makinelere geçiş öncesi tecrübe, oturuş pozisyonuna uyum sağlamak isteyenler elbette tercih edebilir. Sonuçta "yarış motoru sürüyormuş" hissini tatmin etmek üzere, "şekli" için alınacak motorlarda beklentiyi makul tutmak ve gerçekçi olmak gerek.

Bilhassa standart lastiklerle, az tecrübe ve az beygir gücü ile otoyolda olsun, şehir içinde olsun büyük hacimli, güçlü motor kullananlarla aşık atmaya çalışanlar, kendisini bunların üstünde racer sanacak gençler dikkatli olmalı.
 
Katılım
13 Ara 2004
Mesajlar
13,927
Plakalığı sökmeyi sevenler arka stoplarını hiç beğenmeyecek :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst