Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
benhura cok tesekkür ederim, yazdigini tuttu, sabah bi mesaj yazdim öglen telefon caldi, bunu disardaki avukat yapmazdi, bilgimide aldim, allah razi olsun senden benhur
Hoş geldiniz.
Umarım kazasız belası keyifle uzun süre binersiniz motorunuza.
Eleştiren arkadaşlara da ön yargılarını bu kadar öne almamalarını tavsiye ederim.
benhura cok tesekkür ederim, yazdigini tuttu, sabah bi mesaj yazdim öglen telefon caldi, bunu disardaki avukat yapmazdi, bilgimide aldim, allah razi olsun senden benhur
Ahahahahahahaha ya arkadaşlar bu kadar paronayak olmayin, yakamoto 30 yaslarina recep adinda izmirde yasayan almanci bir abimiz istanbuldaki bir gahrimenkuluyle alakali problemi varmis, siz benzin deposu ortada olan motorlar gibisiniz beyin yanlis yerde makina gitmiyor. (ve sonunda isyanim, saygilar)
sizin motorcu ruhunuz nerde kaldi? birbirine yardimlasmak falan, bunuda berbat ettiniz, benhur bana bilgi verdi yardim etti hemde hemen, bende herzaman ona yardim ederim. sen bugün kime karsiliksiz birine el uzattin?
Arkadaş bayağı önce yazmış ama hala buralardadır sanırım, ayrıca bende hukuk bürosunda icra takiplerinden sorumlu olarak çalışıyorum, avukat değilim ama yinede ücretsiz yardımcı olmak isterim, bir kaç forumda 6-7 arkadaşa yardımcı olmuştum, ben dava ve icra konularında da her aşamada ücretsiz yardımcı olmak isterim ama avukat değilim, o yüzden bilgi konusunda istediğiniz sorabilirsiniz [email protected]