Avukat - Motorcu

Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
0
benhura cok tesekkür ederim, yazdigini tuttu, sabah bi mesaj yazdim öglen telefon caldi, bunu disardaki avukat yapmazdi, bilgimide aldim, allah razi olsun senden benhur
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
248
Hoş geldiniz.
Umarım kazasız belası keyifle uzun süre binersiniz motorunuza.
Eleştiren arkadaşlara da ön yargılarını bu kadar öne almamalarını tavsiye ederim.
 
Katılım
27 Haz 2013
Mesajlar
129
Hoş geldiniz.
Bende samimiyetinize inananlardanım, Aktif ve paylaşımcı bir forum üyesi olmanız dileğiyle.
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
benhura cok tesekkür ederim, yazdigini tuttu, sabah bi mesaj yazdim öglen telefon caldi, bunu disardaki avukat yapmazdi, bilgimide aldim, allah razi olsun senden benhur

17 Eylül de üye olmuş... Başlığın açılma tarihi 07 Eylül 2013 14:07... Fazla söze gerek yok sanırım ama bu şekilde fake reklama da gerek yok!
 
Katılım
15 Mar 2005
Mesajlar
2,890
Uuuu Avukatın avukatı! :)

Sor bakalım avukata dava açılması için kanıt şart mı?
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
Ahahahahahahaha ya arkadaşlar bu kadar paronayak olmayin, yakamoto 30 yaslarina recep adinda izmirde yasayan almanci bir abimiz istanbuldaki bir gahrimenkuluyle alakali problemi varmis, siz benzin deposu ortada olan motorlar gibisiniz beyin yanlis yerde makina gitmiyor. (ve sonunda isyanim, saygilar)
 
Katılım
17 Eyl 2013
Mesajlar
0
sizin motorcu ruhunuz nerde kaldi? birbirine yardimlasmak falan, bunuda berbat ettiniz, benhur bana bilgi verdi yardim etti hemde hemen, bende herzaman ona yardim ederim. sen bugün kime karsiliksiz birine el uzattin?
 
Katılım
7 Eyl 2013
Mesajlar
38
29 geçe ben yazdım, 34 geçe recep abi. Pembe panter "ero"yu bekliyoruz.
 

esc

Katılım
20 Kas 2013
Mesajlar
200
Aramıza hoşgeldin. Yardım eden, yardım görür. İşin gücün hep rast gelsin. Tekerin düz bassın.
 
Katılım
6 Eyl 2012
Mesajlar
1,840
Arkadaş bayağı önce yazmış ama hala buralardadır sanırım, ayrıca bende hukuk bürosunda icra takiplerinden sorumlu olarak çalışıyorum, avukat değilim ama yinede ücretsiz yardımcı olmak isterim, bir kaç forumda 6-7 arkadaşa yardımcı olmuştum, ben dava ve icra konularında da her aşamada ücretsiz yardımcı olmak isterim ama avukat değilim, o yüzden bilgi konusunda istediğiniz sorabilirsiniz :) [email protected]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst