Kullandığınız motosiklet eldiveni hangi marka/modeldi, ona göre ondan almayalım.Bizzat tecrübe ile söymeliyim ki işe yaramıyor, bilek koruması 0 direkt hasar alıyor bilekler zedeleniyor. Kumaşları çok tırt, 1 ay önce 60-70 kmh arası düştüm ve sürüklendim eldiven resmen kağıt gibi yırtıldı parçalandı, sadece sert plastik kısımlar korudu ama sırf bilek ve yırtılmaması için kaliteli bir şey almak lazım