Artislik Patinaj xD

Katılım
12 Eyl 2007
Mesajlar
689
bu da bu adama ders olsun...

kafası yarılmıştır heralde asfaltla bütünleşti arkadaş

patinaj değil yalnız bu stoppies yapmaya çalışmış

madem öyle hazır yeri gelmişken benden de bir kaç kara buyrun;







 
Son düzenleme:
Katılım
13 Haz 2008
Mesajlar
1,331
En azında kask taksaydı bali kim bilir şimdi nasıl haldedir o manyak
 
Katılım
3 Haz 2008
Mesajlar
206
Haketti bence insan gibi kullansa öyle bişi olmıycak hem kendine hemde motoruna yazık etti :)
 
Katılım
2 Eki 2008
Mesajlar
461
Vallah ßen Şahsen Kendisine Üzülmedim :) Yalnız O Elindeki MOTORA ÇOOK Üzüldüm :(
 
Katılım
2 Eyl 2007
Mesajlar
1,637
poeh buda biseymi ben iki tekeri birden kaldiriyom duz yolda :p150 ile giderkene ama korku konusunu sorma:S bi tumsek bulun ve 150 ile girin... :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst