Artık Ankara'dayım

Katılım
20 May 2005
Mesajlar
343
Selam millet nihayet okulumun ve askerliğimin bitmesinin ardından kendimi ve motorumu Antakya'dan getirebildim. Daha önceden olduğu gibi her hafta Merih ile yaptığım gezileri artık ankara'da sürdürücem tabi sizlerle birlikte. Gerçi Ankarada çıkılacak fazla dağ tepe yok ama olsun yeni yerler bulabiliriz. Bu arada 11 haziran pazar günü için bi program varmı , varsa katılırım.
 
Katılım
16 Eki 2005
Mesajlar
2,761
Motosikleti
cb 125 f- nc 750x dct
evine dönüyosun demek.ee hadi hayırlı olsun bakalım:cat:
 
Katılım
19 Kas 2005
Mesajlar
2,946
ya sen daha yakında gitmemişmiydin ne çabuk bitti askerlik

yoksa benim kafam mı iyi oldu:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst