- Katılım
- 8 Ağu 2005
- Mesajlar
- 182
- Konu Yazar
- #1
selam arkadaşlar,2 ay önce aldığım kaskı,yeni nolan kask aldığım için elden çıkarıyorum.
http://www.sahibinden.com/armode_speedy_kask-89WQQaXQQ16002724WQQpXQQdisplayitem
http://www.sahibinden.com/armode_speedy_kask-89WQQaXQQ16002724WQQpXQQdisplayitem