araba bilenler(hararet yapıp su kaynadı ve sular aktı)

Katılım
10 Mar 2021
Mesajlar
730
74 binde arabanın marka model ne olursa olsun ciddi sorun çıkarması zor ( imkansız değil illaki)...Ustaya şans verin, bir süre çek edin arabayı...Tekleme ve egsozdan su buharı atma , sabah geç çalışma olmuyorsa sorun yok demektir zaten. Soğutucuyu usta koyduysa muhtemelen havasını alarak koymuştur. Yinede bakmakta fayda var tabi...
 
Katılım
13 Haz 2016
Mesajlar
4,216
Araba su fokurdatıyorsa sorun vardır.

Araba su eksiltiyorsa sorun vardır.

Bunlar olduğu halde usta sorun yok diyorsa ustada da sorun vardır.

Bunlar olduğu halde sen yine o ustaya gitmeye devam ediyorsan sende de sorun vardır..
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
Düzenli olarak sıvı takibini yapın ortalama 5-6 litre civarı su kapasitesi vardır, takip edeceğiniz konu sabahları ilk marşta tekleme olup olmaması zaten araç ısındıkdan sonra normal çalışmasına devam eder, gelişmelerinizi yine bizimle paylaşırsanız ustaların yanlışı varsa onları buradan düzeltebildiğimiz kadar düzeltmeye çalışırız. Birde aracın hiç soğutma sisteminin havası alındımı? Eğer alınmadıysa aracı rölentide çalıştırın ardından 90 dereceye gelene kadar genleşme kabının kapağı açık şekilde bekleyin sistemde hava varsa yine aynı şekilde eksiltme ve hararet yaptırır ama marş bastığınızda tekleme yaptırmaz.

yok vallah ben yapmadım öyle bir şey ama yapayım kontrol düzenli edicem bakalım umarım olmaz bir şey. su eklemek de sıkıntı.
çok teşekkür ediyorum bilgiler için
 
Katılım
17 Eyl 2020
Mesajlar
823
vallah ustaya bir kez gittim. suyu bir süre kontrol edicem. yakın zamanda ön takım için başka ustaya gitmem gerekiyor oraya tekrar gösteriri. ilginize teşekkür ediyorum
 
Katılım
19 Haz 2021
Mesajlar
7,624
Motosikleti
Ns200 15"
yok vallah ben yapmadım öyle bir şey ama yapayım kontrol düzenli edicem bakalım umarım olmaz bir şey. su eklemek de sıkıntı.
çok teşekkür ediyorum bilgiler için

Su yine eksiltme yaparsa antifriz yerine saf su ekleyebilirsiniz, zam gelmediyse en son litresini 20 liradan alıyordum.
 
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
4,753
Motosikleti
Hero X Pulse 200
selamlar, benim tahminimce termostat tıkalı o yüzden araba soğukken su kaynatmıyor, araba ısınınca devirdaim yapamayınca yedek su deposundan veya zayıf bir yerden kaçırır, büyük bir sorun yok gibi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst