[Ankara] 11 Haziran 2008 Çarşamba Buluşması İPTAL EDİLDİ!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Gökhan Abi de gelecekmiş, dün aradı. Yine hiç yoktan 7 8 kişi oluruz bence .)
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
motorize ekip

Çevrimdışı (offline)
Mesajlar: 217
Üyelik Tarihi: 19-08-07
Bulunduğu Yer: united kingdom
Motosikleti: SATTIM!
Kan Grubu: A Rh+

Dostum ne diyeceğimi şaşırdım. Motoru niye sattın? Bu konuda sevinelim mi? üzülelim mi?

mobilet aldım sırf senle kapışmak için tek kalma diye :queen:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Arkadaşlar toplantıyı iptal edelim. Akşam maç var unutmuşum ben :p Bir de evde birkaç işim var. Kusura bakmayın, kimseye sorup fikir almadan iptal ediyorum :p

Sorayım, uzlaşalım vs. derken 2 3 saat geçer :)

Zaten listede 3 kişi görünüyor. Bu hafta toplantı iptal!!!

Diğer iki arkadaşa ulaşabilenler cepten ulaşsın lütfen!!!
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
o saatte işi olmayan varsa 6 6:30 da ben oradan geçecem.gelen olursa otururuz.
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Walla gelmeyi çok istiyordum lakin biliyorsunuz. Havada bulut varken ben pek dışarı çıkmıyorum Hani şeker gibi adamım yaaaa erimeyim diye....

:queen:
 
Katılım
14 Tem 2006
Mesajlar
76
ben gelmedim :p :silent:
ben, yani ben, walla ben gelmedim ( karakter sayısı doldu sanırım ) :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst