altunizade köprü yolunda yaralanmalı kaza

Katılım
25 Eki 2006
Mesajlar
2,585
Geçmiş olsun. Motosiklet alırken vergi %18 ,koruma alırken %25 olunca zaten birileri parasal anlamda ne gereği var korunma,yada korunacaksan demekki paran var o halde daha fazla vergi dermiş gibi oluyor. Taksitlerle motosiklet alan vatandaşa koruma ekstra masraf olunca erteleniyor. Hele 2 kişi biniliyorsa sadece kendini düşünerek artçıya almamak tam saçmalık ve bencillik oluyor. :bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst