akülü atv çocuğunuz için ... bebenizi sevindirin :P

Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
dandik çin malları ile karşılaştırmayın ... pilsa markadır.. 6 voltluktur... ileri geri gidebilir ve gidon kontrollüdür... kırık dökük yıpranma söz konusu değildir... benim oğlum 4 yaşında bindi şuan 5 yaşını biraz geçti.. şuan istese atv kullanır vaziyete geldi... 225 lira isteyen olursa... evde bahçede sokakta çocuğunuz istediği gibi biner.. şarjı tam dolu olursa 4-5 saat kadar gidiyor... yanında şarj makinesi ve evi biraz araştırdıktan sonra kaybolmadıuysa faturası teslim edilecektir... [email protected] dan mail atabilirsiniz...
aryh.jpg


sfv4.jpg


dugq.jpg
olwq.jpg

olwq.jpg

dad4.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst