- Katılım
- 13 Şub 2007
- Mesajlar
- 609
- Konu Yazar
- #21
evet daha sabit bi çekimle daha görünürdü.
tebrikler güzel hareket....
OK MESAJ ALINDI ARKADAŞLAR BİDAHAKİ SEFERE SABİTLERİZ KAMERAYI
evet daha sabit bi çekimle daha görünürdü.
tebrikler güzel hareket....
abi süper vi,deo
acaba 400 lük haonda falcon ile bende azıcıkta olsa yapabili,rmiyim
hocam lütfen yardım edin
0 542 254 03 69 ümitsiz vakamıyım hocam