akburak tekteker

Katılım
30 Nis 2007
Mesajlar
54
abi süper vi,deo
acaba 400 lük haonda falcon ile bende azıcıkta olsa yapabili,rmiyim
hocam lütfen yardım edin
0 542 254 03 69 ümitsiz vakamıyım hocam
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
abi süper vi,deo
acaba 400 lük haonda falcon ile bende azıcıkta olsa yapabili,rmiyim
hocam lütfen yardım edin
0 542 254 03 69 ümitsiz vakamıyım hocam

valla hocam boşver yapma tehlikeli çok zaman ister emek ister tecrübe ister izlendiği gibi değil çok motor parçaladık çok kaza atlattık çok tepemize geçti boşver akıllı akıllı bin derim ben. saygılar
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
1 vitesten ikiye geçerken 125 130 sonra 175 e kadar çıkıyor yni zaten 170 ten sonra iniyor lastik
 
Katılım
13 Şub 2007
Mesajlar
609
teşekkürler daha çok çekim yaparız sizlerle paylaşırım inşallah allah kaza bela ölüm vermesse.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst