- Katılım
- 12 Ocak 2006
- Mesajlar
- 153
- Konu Yazar
- #1
arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi günü arkadaşımla beraber ağlayan kayaya gittik bir kaç resim koyim dedim:
cep telefonuyla çektiğimiz için pek net olmayabilir.
cep telefonuyla çektiğimiz için pek net olmayabilir.