AğLaYaN KaYa GeZiSi!!!!!!

Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
153
arkadaşlar geçtiğimiz cumartesi günü arkadaşımla beraber ağlayan kayaya gittik bir kaç resim koyim dedim:

dsc000858za.jpg


dsc000868jz.jpg


dsc000874sn.jpg


dsc000882pd.jpg


dsc000908da.jpg


dsc001091kd.jpg


dsc001088no.jpg


dsc002448pv.jpg


dsc002459xm.jpg


dsc002463et.jpg


dsc002485qj.jpg


grnt0012fq.jpg


dsc002497zf.jpg


cep telefonuyla çektiğimiz için pek net olmayabilir.
 
Katılım
21 Nis 2005
Mesajlar
587
Hocam güzel yer ama burası nerededir nasıl gidilir yoksa bilen biliyomu.
 
Katılım
12 Ocak 2006
Mesajlar
153
ODUNCU buraya düzcenin beyköy beldesinden gidilir. sen bir pazar günü düzceye gel ben sana gösteririm
 
Katılım
18 Haz 2006
Mesajlar
334
resimler güzel fakat biraz açıklama tanıtım yapsan hiç fena olmazdı. birde motosiklete o şekildemi biniyorsun. koruyucusuz olarak. helal sana gençlık işte
selamlar
 
Katılım
6 Nis 2005
Mesajlar
2,252
iyi güzel yapmışsınızda bu yörenin özelliği nedir mesela niye buraya ağlayan kaya demişler birazda bunlardan bahsedermisin ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst