AdAnAdAn HeRkEzE sElAm

Katılım
11 Haz 2006
Mesajlar
53
Gelişim Sürücü Kursu' Alıntı:
Merhaba;
Aramıza hoşgeldiniz...:rendeer:
teşşekkür ederim sizi gördüm aklıma ehliyet geldi ne kafassız adamım ya B ehliyetini alırken A2 yide almadık şiimdi çekiyoz cezamızı:pale:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst