- Katılım
- 11 Haz 2006
- Mesajlar
- 53
- Konu Yazar
- #41
teşşekkür ederim sizi gördüm aklıma ehliyet geldi ne kafassız adamım ya B ehliyetini alırken A2 yide almadık şiimdi çekiyoz cezamızıGelişim Sürücü Kursu' Alıntı:Merhaba;
Aramıza hoşgeldiniz...:rendeer: