[Adana MT] 21.01.2007 / Eshab-ı Kehf (Yedi Uyurlar) Gezisi

Katılım
5 Kas 2006
Mesajlar
39
valla ben niyetine girdim gezinin,sabah geleceğim ÇMSK'ya.Hava durumuda uygun gibi ,benim ilk gezim,umarım hava iyi olur...:)

sabah ordayım,görüşmek üzere...:queen:

Makine yemek işini çözebildinmi notları tam okumadım...

tequ selam,sabah beraber giderdik kardeşim,sen yinede bir düşün...07:30'da site çıkışındayım..:)
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Kas 2006
Mesajlar
1,233
uyanın ve hazırlanın Adanaaaaaaa ::unsure::

çabuuuuuuuuuuuuuuuK, bekletmeyin orda!!! :mrgreen:

walla beni hiçbi Allah'ın kulu bu saatte uyandıramaz!
(Forever'ım hariç!):joker:
( ::gleam:: artist ve cimcime ::140:: )

eheheeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee :queen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst