Adana M1 Tepe'de Klasik Harley Davidson lar gösterimde.

Katılım
28 Mar 2006
Mesajlar
250
Arkadaşlar Adana M1 Tepe mağazasında Klasik Harley Davidson Motosikletler standlarda sergilenmekte.

Motosikletler 12 Hazirana kadar sergilenecekmiş. Adana'dan sonra Konya ve İstanbul'a gidecek.

Görmenizi tavsiye ederim. Çok hoş motosikletler var.

Cep telefonumdan birkaç foto çektim onları da ekliyorum.












 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst