ACİL ..::[MT-İZMİR]::.. PAZAR (Yarın) RAHMİ AMCA Ev Taşımaya Gidiyoruz

Katılım
1 Eki 2007
Mesajlar
280
Rahmi babacım eline sağlık,
özledim valla sohbetini cuma günü henüz yeri belli olmayan! toplaşmamıza:wiinkk: bekleriz.
kendine iyi bak eşinize de selamlar:rendeer:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593




sonresimler056ib1.jpg

ttp://img399.imageshack.us/my.php?image=sonresimler056ib1.jpg

sonresimler018uy8.jpg

IMG



[URL=http://img404.imageshack.us/my.php?image=sonresimler018uy8.jpg]IMG



































 
Son düzenleme:
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
harika resimler ya,
içlerinden bir çoğu masaüstü resmi olacak kadar kaliteli, bayıldım.
özellikle aşağıda oltalı adamın olduğu kenarda e-bush un oturduğu resmi resmen kıskandım, öyle bi fotoğrafım olsun (eski parayla) on milyon borcum olsun.

ellerine sağlık rahmi amcam, wi lav yu :rendeer:
 
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
7,516
süper süper süper....... eline sağlık gureli abi :rendeer: bizimkiler birer ekmek götürmüşler uscukları valla :p
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
harika resimler ya,
içlerinden bir çoğu masaüstü resmi olacak kadar kaliteli, bayıldım.
özellikle aşağıda oltalı adamın olduğu kenarda e-bush un oturduğu resmi resmen kıskandım, öyle bi fotoğrafım olsun (eski parayla) on milyon borcum olsun.

ellerine sağlık rahmi amcam, wi lav yu :rendeer:

ee çekene bakçan o resmi
çekerken haberi yoktu çektikren sonra gösterip ne ısmarlıcan dedim oralı bile olmadı kendileri :pr::pr:
 
Katılım
31 Mar 2007
Mesajlar
1,646
ee çekene bakçan o resmi
çekerken haberi yoktu çektikren sonra gösterip ne ısmarlıcan dedim oralı bile olmadı kendileri :pr::pr:

yok yok çekene baksaydı o kadar sanatsal bir foto çıkmazdı boşluğa bakınca daha cool oluyo :cherry:
rahmi amcanın makinası kaliteli öyle hemen Ara Güler, Erol Atar havalarına girme :p
öyle cepten mepten çekiyoz bizde, rahmi amca makinasıyla döver bizi be .:queen:
 
Katılım
7 Haz 2005
Mesajlar
593
Valla bununla yetinin ileride daha iyileride olurcak.Çok uğraştım ama sonunda çözdüm olayı , resim yüklemeyeli epey oldu unutmuşum.
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Güzel resimler...Ellerine sağlık..... :rendeer:
 
Katılım
7 Mar 2006
Mesajlar
3,626
Rahmi amcam ellerine yüreğine sağlık güzel resimler. teşekkür ederiz
 
Katılım
20 Tem 2007
Mesajlar
57
Rahmi amcacığım resimler için çok teşekkürler:rendeer:ellerinize kollarınıza sağlık....
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Offfff,fotoğraflar mükemmel cidden :cyclopsan

Karmacoma ya katılıyorum.Bir çoğu masaüstü yapılabilecek kadar iyi..
Çok beğendim fotoğrafları..
Teşekkürler fotoğraflar için.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst