Acil İlaç (Kenokort Ampul Göz İğnesi) Bulunamıyor Hiçbir yerde !!!

Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
Elint:sinakort ampülü götürdük ama doktor kabul etmedi.illa kenokort olacak dedi.ercankarakus: bekliyorum kuzenin numarasını, teşekkürler.Tequ: haklısın 40 mg.

il saglık tüm ecza depolarına baktırdı ama malesef olumlu bi haber çıkmadı bugün. onlarında söylediği sinakort olarak ilaç ismini değiştirmen yarın tekrar bakıcaz inşallah buluruz
 
Katılım
18 Kas 2006
Mesajlar
4,288
O doktorun inadından kaynaklı. Etken madde ve bileşenleri Mg'ına kadar aynı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış bir şeyi kabul etmemek insanları uğraştırmak nedendir ki? Bence başka bir doktora daha başvurun ve sinacortu öne çıkarın
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ablamla görüştüm kendisi ilaç sektöründe çalışıyor şu an eczanelerle görüşüyor büyük ihtimal bulurum diyor. ama tek sorun ben kütahyadayım bulursam.. nasıl yapacağız.
 
Katılım
19 Ocak 2008
Mesajlar
10,285
O doktorun inadından kaynaklı. Etken madde ve bileşenleri Mg'ına kadar aynı olduğu bilimsel olarak kanıtlanmış bir şeyi kabul etmemek insanları uğraştırmak nedendir ki? Bence başka bir doktora daha başvurun ve sinacortu öne çıkarın

haklısın tequ ya doktor ikna edilecek yada başka bir doktora gidilicek gibi görünüyo
 
Katılım
23 Eki 2006
Mesajlar
163
ablam diyorki sinakort ampül ile herşeyi aynı o doktor kafayı mı yemiş neden insanları uuraştırıyor diyor. ama Kenokort Ampul için 10 - 15 dakika içinde haber verecek ben bulurum kesin diyor. dediğim gibi bulursam napayım :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
24 Ara 2008
Mesajlar
535
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
kargoyla gonderirsin arkadaşta parayi hesabina yatirir olur biter :)
 
Katılım
22 Ağu 2007
Mesajlar
1,175
ilaç bulundumu bilmiyorum
ama bende eczanede çalışan kız arkadaşıma sordum şimdi gelicek cevaba göre sana dönerim ama madem üretimi durdurulmuş ve madem ki aynı işlevi gören başka ilaç var bu ilacı bulucam diye zaan kaybetmektense yeni bir doktora gidip reçeteye şuan üretilen ilacı yazdırmaktır en ii olan
 
Katılım
1 Haz 2005
Mesajlar
8,608
1 yıldır üretilmiyor ilaç. Sordum yine de şansımı denedim. Arkadaşlarımdan rica ettim ama biz Sinakort - A ya geçtik burada ki eczaneler. İş hasta da bitiyor bu durumda. Alıp koyacaksınız önüne, hiç bir şey diyemeyecek.. Dava açarım ya da sağlık bakanlığına şikayet ederim derseniz hiç gıkını çıkarmayacaktır... Emin olun...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst